Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pool Groningen - SC Cambuur 02-03-2014

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, februari 17, 2014, 23:35:38

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

Miga


Stiens


kickandrush

The winning streak continues..  |:)

2-1 (0-1)

Ritzmaier
Barto

4xgeel

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: kickandrush op maart 02, 2014, 13:10:12
The winning streak continues..  |:)

2-1 (0-1)

Ritzmaier
Barto

4xgeel

Dit lijkt me niet de bedoeling, een uitnederlaag met twee Cambuurschutters, en dat The winning streak noemen... 8P
Henk, held, bedankt

punkman


kickandrush

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 02, 2014, 13:12:22
Dit lijkt me niet de bedoeling, een uitnederlaag met twee Cambuurschutters, en dat The winning streak noemen... 8P

haha gekte 8P.. Pas maar aan naar 1-1.  :proost

fred

Na deze ronde ruik ik toch weer een paar punten  :y

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: fred op maart 03, 2014, 18:53:01
Na deze ronde ruik ik toch weer een paar punten  :y

Ik vrees zelfs wedstrijdwinnaar (met 666, medespeler bedoel ik he, niet aantal punten)
Henk, held, bedankt