Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Marco van der Heide

Gestart door 666, januari 23, 2013, 10:12:20

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

Citaat van: Lore op december 11, 2013, 09:17:38
Dat was ook altijd erg goed geschreven, geen idee of hij dat zelf schrijft of niet. Maar er lijkt een sport-journalist in hem te schuilen!

Hij schrijft het zelf!  |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op december 19, 2013, 18:33:29
Hij schrijft het zelf!  |:)

Laat hem maar het 50 -jarig jubileumboek schrijven
(He Hilversum, jij was ook net op tijd binnen, matige wedstrijdvoorbereiding hoor!) :zweep
Henk, held, bedankt

Lore


wiekie1969

Bedankt topper, zal die 3-2 van je tegen sparta  NOOIT meer vergeten..... _O_ ;(

De Raaf

Doodzonde, mooie speler. Beterschap in je herstel!!

speculeter

Het ga je goed Marco!
veel succes bij je herstel.

Drumfather SCC

SC Cambuur en Marco van der Heide hebben na een positief gesprek besloten officieel afscheid van elkaar te nemen. De 24-jarige middenvelder wil in alle rust aan zijn herstel werken en ziet voorlopig, ondanks de langzame, maar zekere vooruitgang, geen perspectief om op korte termijn terug te keren op Eredivisieniveau.

Van der Heide liep in oktober 2012 in het duel tegen FC Dordrecht een hoofdblessure op en kwakkelde sindsdien met zijn gezondheid. Inmiddels gaat het weer een stuk beter met Marco en mag hij langzaam weer beginnen met voetballen.

Hij heeft zelf besloten om dit niet te doen op Betaald Voetbal-niveau, maar om hier rustig bij zijn oude club Drachtster Boys weer mee te beginnen. Dit betekent dat de wegen van SC Cambuur en Marco van der Heide zich per direct zullen scheiden.

Als club willen we Marco bedanken voor zijn inzet en heel veel succes wensen met alles wat er in de toekomst op zijn pad komt.

Doodzonde maar toch een wijs besluit. Kan hij evt. nog wel terug keren?
Bedankt Marco en veel beterschap, Een topper was je in het veld  |:)
Hoop je terug te zien bij SCC in de toekomst

Cambuur058

Citaat van: Drumfather SCC op december 19, 2013, 22:30:03
SC Cambuur en Marco van der Heide hebben na een positief gesprek besloten officieel afscheid van elkaar te nemen. De 24-jarige middenvelder wil in alle rust aan zijn herstel werken en ziet voorlopig, ondanks de langzame, maar zekere vooruitgang, geen perspectief om op korte termijn terug te keren op Eredivisieniveau.

Van der Heide liep in oktober 2012 in het duel tegen FC Dordrecht een hoofdblessure op en kwakkelde sindsdien met zijn gezondheid. Inmiddels gaat het weer een stuk beter met Marco en mag hij langzaam weer beginnen met voetballen.

Hij heeft zelf besloten om dit niet te doen op Betaald Voetbal-niveau, maar om hier rustig bij zijn oude club Drachtster Boys weer mee te beginnen. Dit betekent dat de wegen van SC Cambuur en Marco van der Heide zich per direct zullen scheiden.

Als club willen we Marco bedanken voor zijn inzet en heel veel succes wensen met alles wat er in de toekomst op zijn pad komt.

Doodzonde maar toch een wijs besluit. Kan hij evt. nog wel terug keren?

vast wel

vialli

Marco bedankt voor de mooie momenten, met jouw erbij gebeurde
er altijd wat op het veld en we hadden je nu heel goed kunnen gebruiken maar
helaas moet  je stoppen.
Het ga je goed in de toekomst en met jouw drive zal dat vast wel lukken.

SCCRulez

Begrijpelijk maar erg jammer! Blijven zijn verrichtingen vast volgen en hoop dat hij zich weer helemaal fit zal voelen en in de kijker van betaalde voetbal speelt. Daar hoort hij qua kwaliteiten zeker thuis!. Thanks man |:)

Lore

Deze jongen zal toch wel een fatsoenlijk afscheid gaan krijgen? Dkv thuis lijkt mij een mooi moment!

papier

Citaat van: Lore op december 21, 2013, 10:52:18
Deze jongen zal toch wel een fatsoenlijk afscheid gaan krijgen? Dkv thuis lijkt mij een mooi moment!

Zou mooi zijn, ondanks eigenlijk de weinige wedstrijden die hij heeft gespeeld een zeer gewaardeerde jongen. Verdiend hij zeker.