Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pool SC Cambuur - Go Ahead Eagles

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, januari 03, 2014, 23:42:47

Vorige topic - Volgende topic

mscc

2-1  (1-1)

1x Hemmen
1x Ritzmaier

2x  :gelekaart

de wals


marrumer

#17
3-2 (1-0)

manu
barto
ritzmaier

3x  :gelekaart

zandokan

#18
2-1 (1-1)

Ritzmaier
Manu

3xgeel

Verstuurd van mijn GT-I9205 met Tapatalk
Forza Peersman

Josef

Laatste keer dar Manu tegen de Egels gespeeld heeft kreeg hij rood.  6-1 tegen Excelsior.
Manu werd volledig uit de wedstrijd gespeeld. Dus waarom al dat optimisme?

Collingwood

Citaat van: Josef op januari 10, 2014, 20:20:34
Laatste keer dar Manu tegen de Egels gespeeld heeft kreeg hij rood.  6-1 tegen Excelsior.
Manu werd volledig uit de wedstrijd gespeeld. Dus waarom al dat optimisme?

Moet ik hieruit opmaken dat hij het op basis van die wedstrijd nooit meer goed zal doen tegen de Eagles?
Kalmte alleen kan u redden.

Josef

Nee, maar hij heeft voor ons nog geen bal geraakt. En hij wordt nu al de hemel ingeprezen.
Ben alleen wat voorzichtig.

DavidCambuur

1-0 (0-0)

Manu

5 geel

9397 toeschouwers

Marc S


EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

dizzhead

#25
 :_schater  De Manu-koorts is dus uitgebroken....


3-1 (1-0)


Leeuwin
Barto
Barto


3x :gelekaart

geel-blauw-dokkum.

2-0 ruststand
3-2 eindstand

Barto
Manu
Lukoki

5x geel
1x rood


Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

lunnie

3-1 (1-0)

Ritzmaier
Lukoki
Manu

5x  :gelekaart
1x  :rodekaart

Montana


Kuzmanovic-Apeldoorn

Aanpassingen in de voorspelling kan in de eerste post gedaan worden, tot het begin van de wedstrijd. Je hoeft dus geen nieuwe post te plaatsen.
Henk, held, bedankt