Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Filmpje Cambuur

Gestart door FrannySCC, januari 22, 2013, 14:24:09

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Mooi beeld bewerkt qua licht. Verder niet echt boeiend en heb geen idee wat de bedoeling is van dit filmpje..

Dokkumer

Ik heb ook geen idee, echter de intentie is goed. Laat hem lekker blijven fröbelen en dan komt er vast iets moois tevoorschijn ;)

Overigens verplaats ik deze even richting Cambuur op het Internet, onder websites. Eens zien of we daar meer ruimte voor creatieve filmmakers kunnen maken.

FrannySCC

Ik heb het eigenlijk gewoon zonder doel gemaakt. ik ga video-editor als opleiding doen en dit is zegmaar meer oefenen.

Chipke

Hartstikke goed begin toch? Succes alvast en hoop dat er nog meer filmpjes gaan volgen. Alleen maar leuk.

Montana

#19
Mooi filmpje!!

Hier nog een, wat bedroefd, filmpje:




Viper

Ik heb aardig wat beelden van jouw YT-channel gebruikt, Ruppp. Dus ook credits naar jou. :y

Ruppppert

Citaat van: Viper op september 28, 2013, 15:37:19
Ik heb aardig wat beelden van jouw YT-channel gebruikt, Ruppp. Dus ook credits naar jou. :y
dat maakt niet uit, het resultaat mag er zeker wezen Top gedaan  :thumbsup |:)

gobo

mooi filmpje. fantastisch gedaan
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Yellow Army

Area 58