Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC CAMBUUR - egels 19-01-2014

Gestart door weestwel, december 20, 2013, 19:39:39

Vorige topic - Volgende topic

SCCRulez

Hoop dat er weer mooie sfeeracties zullen zijn en het stadion dendert! Laatste wedstrijden vóór winterstop vond ik sfeer gespannen en daardoor matter als begin van seizoen (wat natuurlijk ook te maken had met mindere spel). Die 12e man moet er echt 90 min lang vol staan!  |:)

Josef

Egels een jeugdspeler van Utrecht op proef. Soufian Moro een tweebenige aanvaller.

Zuid1991

Hoe ist met deze kaartverkoop?
Zo mooi zijn, 2 wedstrijden uitverkocht in een week!
Eagles wedstrijd winnen is belangrijk!!!

Bullie

Citaat van: Zuid1991 op januari 10, 2014, 11:07:03
Hoe ist met deze kaartverkoop?
Zo mooi zijn, 2 wedstrijden uitverkocht in een week!
Eagles wedstrijd winnen is belangrijk!!!

Nog kaarten te krijgen...ma wordt wel volle bak denk ik....Manu effekt :proost

Josef

Op twitter, Lesley de Sar naar de Egels. Maar afwachten of dit klopt.

Tukker

Het zou mij heel erg tegenvallen als deze wedstrijd niet uitverkocht is.

Dit is een wedstrijd waar het er echt om gaat en die gewonnen moet worden met de steun van het publiek.

Cambuur moet er vol voor gaan en het publiek ook  :0= |:) :0= |:) :0= |:) :0=
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

TM

Citaat van: Josef op januari 10, 2014, 18:24:09
Op twitter, Lesley de Sar naar de Egels. Maar afwachten of dit klopt.

Je hebt inmiddels toch wel door dat alles wat op twitter staat 9 van de 10 keer onzin is.

Collingwood

Matig spelend (naar verluidt) GAE met 4-1 het schip in op het kunstgrasveld van Almere City.
Kalmte alleen kan u redden.

SCCRulez

Citaat van: Collingwood op januari 11, 2014, 15:49:53
Matig spelend (naar verluidt) GAE met 4-1 het schip in op het kunstgrasveld van Almere City.
:thumbsup dat is goed voor het moraal!

Marc S

Citaat van: Josef op januari 10, 2014, 18:24:09
Op twitter, Lesley de Sar naar de Egels. Maar afwachten of dit klopt.

De Sa word niet meer verhuurt ivm afhaken van John die naar Ajax zou gaan.

Lore

Hemmen volgende werk waarschijnlijk nog niet inzetbaar, week erna wel, zegt lodeweges
Dus deze week echt nog een spits aantrekken!


Collingwood

Citaat van: Lore op januari 12, 2014, 21:15:16
Hemmen volgende werk waarschijnlijk nog niet inzetbaar, week erna wel, zegt lodeweges
Dus deze week echt nog een spits aantrekken!

Inderdaad. Slecht nieuws :(.
Kalmte alleen kan u redden.

SCCRulez

Citaat van: Lore op januari 12, 2014, 21:15:16
Hemmen volgende werk waarschijnlijk nog niet inzetbaar, week erna wel, zegt lodeweges
Dus deze week echt nog een spits aantrekken!
Wordt wel krap tijd zo, was ook wel mooi geweest als een nieuwe spits voor zo'n belangrijke pot wat trainingen mee kan doen. Anders toch Cristovao maar eens vanaf de start met Barto achter de hand. Als je het spel weet te maken tegen egels zijn ze verdedigend echt zwak.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op januari 12, 2014, 21:15:16
Hemmen volgende werk waarschijnlijk nog niet inzetbaar, week erna wel, zegt lodeweges
Dus deze week echt nog een spits aantrekken!

Wanneer 4 weken 'rust' niet genoeg is, en er beslist een week rust bij moet (ondanks de op dit moment crusiale wedstrijd tegen de Egels), dan zie ik de verdere toekomst met ons Hemmen-Beest dit seizoen donker in. Veel risico op verder uitval lijkt me.

Voor zondag een nieuwe spits!!
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 12, 2014, 21:49:03
Wanneer 4 weken 'rust' niet genoeg is, en er beslist een week rust bij moet (ondanks de op dit moment crusiale wedstrijd tegen de Egels), dan zie ik de verdere toekomst met ons Hemmen-Beest dit seizoen donker in. Veel risico op verder uitval lijkt me.

Voor zondag een nieuwe spits!!

Eens liever een uitstekende spits erbij, dan twee anderen