Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

RKC - Cambuur [7-12-'13]

Gestart door TM, november 14, 2013, 16:17:25

Vorige topic - Volgende topic

666

Ik heb gehoord dat er na de winterstop bij iedere autocombi de bandenspanning wordt gemeten. Als deze niet op niveau is volgt er een omgevingsverbod buiten leeuwarden. Een ieder die zich op welke wijze dan ook aan de opgegeven wagen verbindt, krijgt een stadionverbod voor het leven. Daarnaast dient een ieder zich te melden bij de lokale overheid tijdens uit en thuiswedstrijden.  Ze zijn nog aan het praten of er ook nog een boete moet komen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Marc S

Citaat van: kgscc op november 14, 2013, 22:28:12
Net als die NAC supporter op de fiets, dan schijnt er geen combiregeling te zijn

Gewoon met z'n allen fietsend naar waalwijk bespaart ook nog eens benzine!  :clint

weestwel

Citaat van: Don op november 15, 2013, 00:55:53
Ze zijn helemaal gestoord geworden!

Zeg dat wel. Er schijnen rondom thuiswedstrijden zelfs wouten rond te lopen met fotomateriaal van supporters die zich te buiten gaan aan het gooien van vloeistoffen, plastic bekertjes en meer van dit soort kleinigheden.

DayDreamer

De club heeft liever lege uitvakken, dat staat zo mooi op tv-beelden.

SCC-J

Het aparte is dat RKC er bij Feyenoord op aandring met busjes te komen ivm beperkt parkeergelegenheid

zeewolde

En ondertussen lopen ze wel lekker te brullen in landelijke media, op twitter en facebook hoe blij ze zijn met de grote schare fans bij uit- en thuiswdstrijden. Zou tijd worden dat er daden komen bij de mooie woorden vanuit de club. Steeds maar weer lekker verschuilen achter lokale driehoeken. Heb met verschillende mensen bij Az gesproken, maar die hadden nog nooit van een busjesverbod gehoord bij AZ en zien normaal altijd veel busjes daar.

SCC-J

Stuk in LC is al helemaal belachelijk en helemaal de reactie van vd belt!

zeewolde

Citaat van: SCC-J op november 15, 2013, 10:55:25
Stuk in LC is al helemaal belachelijk en helemaal de reactie van vd belt!

Staat dat ergens online?

SCC-J

Twitter van Cambuur Culture staat wel een foto

zeewolde

Citaat van: SCC-J op november 15, 2013, 11:12:21
Twitter van Cambuur Culture staat wel een foto

Dank je, maakt wel heel duidelijk dat ALS het niet bij Cambuur wegkomt ze het in elk geval niet erg vinden. Wordt tijd dat KVC een veel harder standpunt in gaat nemen tov BVO. Als ik hier lees hoe veel hoger de inkomsten zijn van de KVC heb je een mooi punt om eens standpunten te gaan verharden met drukmiddel van sponsorgeld.

Don

Bvo vindt het allemaal wel prima lijkt het wel.. knuppel! Nu moet je juist in de landelijk media roepen dat het anders moet!

[verwijderd door de beheerder]
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

mescc

Tevens zal bij aankomst Mandemakers stadion op alcohol worden gecontroleerd door stewards.

Wat willen ze controleren dan?
Dat we wel genoeg bier mee hebben voor de terugreis? ;(

DayDreamer

Citaat van: mescc op november 15, 2013, 11:47:32
Tevens zal bij aankomst Mandemakers stadion op alcohol worden gecontroleerd door stewards.

Als je geen alcohol bij je hebt, zal je geen toegang krijgen.  :insane

Daddy T.

Citaat van: SCC-J op november 15, 2013, 10:55:25
Stuk in LC is al helemaal belachelijk en helemaal de reactie van vd belt!

Idd, als de directeur al spreekt van problemen veroorzaakt door de limo's (er waren dus helemaal geen problemen, alleen een verrassingseffect!) dan maakt dit direct duidelijk waarom de club zich niet extra inzet om betere reisvoorwaarden af te dwingen!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Dokkumer

Citaat van: DayDreamer op november 15, 2013, 12:16:38
Als je geen alcohol bij je hebt, zal je geen toegang krijgen.  :insane
Mag ik dan het blik bier van iemand vasthouden? :devil