Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: SCC-J op september 25, 2018, 18:15:20
En nu we het toch over biergooien hebben, doe dit ook niet op de tribune na elk doelpunt! We zijn namelijk niet bij een concert van Normaal.

Het is sowieso onnozel om met bier te gooien, die verdienen een SV!
Zonde van het bier!  :proost :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: Lore op september 25, 2018, 18:44:06
Daar heb je helemaal gelijk in. Denk alleen dat als jullie het zeggen, er net even wat beter geluisterd wordt.

Hangt er helemaal vanaf. Er zijn een x aantal stewards die emoties feiloos tackelen en inschatten, en op een normale rustige manier benaderen. Echter zijn er te veel stewards voor metname noord, die totaal geen gevoel hebben met de emoties of binding hebben met de club.
Dan gaat het mis, zoals de laatste thuiswedstrijd. Door 1 individu kan er al een hoop rotzooi komen, zet gewoon de bekende koppen (stewards) voor noord en alles is opgelost.

Ik kan de tijd herinneren dat de hekken werden geplaatst. Er waren nieuwe stewards die werden uitgelachen en totaal geen overwicht hadden, dit resulteerde dat iedereen uitdagend in de gracht bleef staan. En tsja dan plaats je hekken, omdat de stewards niet kundig genoeg zijn.  8P
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

thankyou

Voor de mensen die weer kippenvel willen krijgen : typ eens in Cambuur kampioen op YouTube...

Goh wat verlang ik weer naar die tijden!
Prachtig kampioenschap was het!
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Cor



Dit noem ik beleving en sfeer

rudie

En dan gaat de wedstrijd vervolgens niet door omdat de fans van de andere ploeg een iets andere manier van wedstrijdvoorbereiding aanhangen.....

Cor

Citaat van: rudie op november 26, 2018, 13:48:44
En dan gaat de wedstrijd vervolgens niet door omdat de fans van de andere ploeg een iets andere manier van wedstrijdvoorbereiding aanhangen.....

Had andersom ook kunnen gebeuren daar

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur


thankyou

03-05-2019 , er gaat mij geen 3 mei voorbij zonder aan 2013 te denken.  |:) |:)
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: thankyou op mei 03, 2019, 08:54:21
03-05-2019 , er gaat mij geen 3 mei voorbij zonder aan 2013 te denken.  |:) |:)

Bij mij ook, ik vergeet soms de geboortedatum van mijn dochters nog eerder...  :X
Henk, held, bedankt

Holwerd voor Cambuur

Wát een geluk dat ik erbij was in Rotterdam :jupiler :schaal
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

PePe

Citaat van: thankyou op mei 03, 2019, 08:54:21
03-05-2019 , er gaat mij geen 3 mei voorbij zonder aan 2013 te denken.  |:) |:)

Ook gemakkelijk te onthouden, net voor 4-5 en 5-5.

Bernardo

Genoten gisteren!!  |:)

Vlampiep

Gisteravond was het stadion weer eens "de hel van Leeuwarden".
Wat een sfeer en passie bij iedereen. Sommigen die altijd ingetogen naar de wedstrijd zien, heb ik uit hun dak zien gaan. Wie er niet was heeft wat mij betreft de tot nu toe mooiste wedstrijd van afgelopen seizoen gemist.
Hart verwarmend hoe de spelers er voor hebben gestreden, dit maakt wat mij betreft een heel seizoen met 1 wedstrijd goed.
Wat er ook gebeurt deze blijft bij mij op het netvlies.

Collingwood

Zelfs na zo'n saai seizoen hoeft er maar één vonkje over te slaan om de club en het stadion te laten ontbranden. We zijn dus nog steeds die slapende reus. Tijd om definitief wakker te worden, hetzij de komende weken, hetzij volgend seizoen. Er kan hier volgens mij echt wat moois gebeuren. |:)
Kalmte alleen kan u redden.