Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Ajax 15 december

Gestart door Goutum, oktober 25, 2013, 20:46:44

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Citaat van: Galdiano op november 25, 2013, 11:09:56
Allemaal Gloryhunters!
Wat is Ajax nou voor een club! Stelt ook helemaal niks meer voor, afgelopen weekend zaten er naar schatting 20/25 duizend man, en maar zeggen dat ze het trouwste publiek hebben, kut club!  l8l

Veel lege stoeltjes daar dit weekend he, heb me daar echt over lopen verbazen, zijn wel vaker lege stoeltjes, maar dit weekend wel erg veel, denk zeker wel 5000 lege stoelen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Dat is mooi kut, wist niet eens dat ze begonnen waren...

(Nee een seizoenskaart zit er niet ivm werk in buitenland en in weekenden)

Iemand een seizoenskaart die dag over omdat ie naar de verjaardag van zijn schoonmoeder moet?
Henk, held, bedankt

okkele

ik ben vast niet de enige maar iemand een kaart te koop voor vak 15? of in de buurt?
een collega heeft 1 kaart kunnen regelen voor zn zoontje maar wil hem graag begeleiden.
hij heeft er wel extra euro`s voor over.

bvd.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

SCC-J

Vak 14 zal ook wel weer vol kinderen  en toeristen staan  :R

Casual14

En waar waren deze mensen vorig jaar? Gadverdamme schijt hekel aan gloryhunters.
Tegen Feyenooord ook, komt een man met zn dochter vak 14/15 oplopen, dachten ze dat ze op hun "eigen" stoeltje konden zitten...ze dachten dat iedereen op noord aan hun plaatsen hield....ze zagen het uit eindelijk in en zochten maar een plaatsje ergens boven in

Lwdscc

Citaat van: SCC-J op november 25, 2013, 13:00:57
Vak 14 zal ook wel weer vol kinderen  en toeristen staan  :R

''Waar zijn die hooligans  :X :_spank''

okkele

dus alleen de mensen die vorig jaar ook bij cambuur-telstar aanwezig waren?
zonde van al die lege plekken en de euro`s.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

pvanbuijtene

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 25, 2013, 12:49:11
Dat is mooi kut, wist niet eens dat ze begonnen waren...

(Nee een seizoenskaart zit er niet ivm werk in buitenland en in weekenden)

Iemand een seizoenskaart die dag over omdat ie naar de verjaardag van zijn schoonmoeder moet?


Ik heb sk op zuid... kunnen wel ff contact houden omdat ik nog niet zeker ben of ik kan.

SCC-J

Citaat van: okkele op november 25, 2013, 13:34:34
dus alleen de mensen die vorig jaar ook bij cambuur-telstar aanwezig waren?
zonde van al die lege plekken en de euro`s.
Probleem is dat veel supporters in vak 14/15 al wat jaren bij Cambuur komen en elke keer hun sk verlengen voor het oude vak 13/12. Wat betekend dat vak 14 en 15 vrijverkoop komt! en mensen in vrijverkoop gaan ook echt op zoek naar hun plaatsje,  zijn schijt irritant en een aanslag op de sfeer!

okkele

dat snap ik.
maar je snapt toch ook dat het bij een bedrijf als cambuur om de euro`s gaat?
zeker in nederland ben je op jezelf aangewezen wat dat betreft.
de mensen die de wedstrijden gaan uitkiezen hebben geen benul van de gang van zaken en hopen thuis al dat ze achter de goal kunnen zitten.
die mensen gaan uiteraard ook liever naar scc-ajax dan scc-nec.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

fred

Citaat van: SCC-J op november 25, 2013, 13:41:32zijn schijt irritant en een aanslag op de sfeer!

ja en lekker stoer lopen doen ook nog, en alleen maar met het uitvak bezig.....afgelopen zaterdag hoorde ik zelfs iemand achter mij:"welke kleur speelt cambuur?"

lekker moven naar vak 13 en leeftijdgrens voor 14/15 maar dat zal er nooit door komen.
trommels zijn ook niet meer zo sfeerverhogend trouwens...

DayDreamer

Citaat van: fred op november 25, 2013, 14:08:57

trommels zijn ook niet meer zo sfeerverhogend trouwens...

Klopt, in het stadion vind ik het al kut, maar op tv beelden hoor je dat ding boven alles uit, heel anders dan in het stadion.

Dokkumer

Citaat van: okkele op november 25, 2013, 13:34:34
dus alleen de mensen die vorig jaar ook bij cambuur-telstar aanwezig waren?
zonde van al die lege plekken en de euro`s.
Cambuur - Oss ook goed? :devil

Of bedoelde je Cambuur - Telstar van 02-06-1985? Komen er maar 500 man op af :devil

okkele

kest dou niet een kaartsje regele dokkummer ?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Citaat van: okkele op november 25, 2013, 14:33:45
kest dou niet een kaartsje regele dokkummer ?
Dou hest wel een sk toch? Ik regel vedders niks, want ik kin niks regele :'(