Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Den Haag - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, oktober 25, 2013, 14:28:01

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Galdiano op november 10, 2013, 23:05:52
Lees net dat aantal opstap zijn geweest voor Ado!

Laat ze lekker!  :proost

Jack de Gier kwam om 5 uur kruipend uit de kroeg en stond er om half 3 ook weer!

zal allemaal best maar als je zo verliest vind dit zeker mee wegen. Dan mag je de uit supporters zeker hun geld terug geven. Schandalig.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

wiekie1969


drg

Citaat van: wiekie1969 op november 11, 2013, 10:21:27
Cijfers en zinnen: Ado-cambuur:



http://www.nusport.nl/cijfers-en-zinnen/voetbal/1787057/ado-den-haag-sc-cambuur.html

welke lulbehanger vult die zinnen in? die van van der laan en makrini slaan werkelijk waar nergens op, en die opmerking bij lodeweges toont ook aan wat voor onwetende ziel dit invult

Clint

Daarom werk je ook bij nu.nl   :clint

De Gast

Elftal wat er zaterdag stond was ook niks beter dan wat we vorig jaar hadden.. wellicht zelfs minder

Leovardia


Citaat van: Galdiano op november 10, 2013, 23:05:52
Lees net dat aantal opstap zijn geweest voor Ado!

Laat ze lekker!  :proost

Jack de Gier kwam om 5 uur kruipend uit de kroeg en stond er om half 3 ook weer!

Of ze nou tot 23.00 of 3.00 uur weg zijn geweest, ik vind het bezopen?. Zonder gekheid. Zoiets hoort niet in een topsportklimaat wat Cambuur ( hoop ik) nastreeft. Een schande!!! Er worden prestaties verlangd door ons als trouwe supporters, daar moeten de heren spelers ALLES voor geven. Vechten, voor de club en voor de stad, toch?



Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

Destroyer

Citaat van: De Gast op november 11, 2013, 19:21:54
Elftal wat er zaterdag stond was ook niks beter dan wat we vorig jaar hadden.. wellicht zelfs minder

Ja, Rose had een imponerende eredivisie carrière met veel goals dus zonde dat hij gestopt is. Adje was een top vleugel aanvaller op links, nu niks op die kant. Maar wat denk je van Hiwat... Stond gisteren in de basis bij olle en zat vorig jaar bij ons op de bank. Vond de Leeuw ook veel beter dan felleballe. In de aanval zijn we zeker niet beter geworden wellicht over de rest gezien vrij gelijk niveau.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Destroyer op november 11, 2013, 20:53:14
Ja, Rose had een imponerende eredivisie carrière met veel goals dus zonde dat hij gestopt is. Adje was een top vleugel aanvaller op links, nu niks op die kant. Maar wat denk je van Hiwat... Stond gisteren in de basis bij olle en zat vorig jaar bij ons op de bank. Vond de Leeuw ook veel beter dan felleballe. In de aanval zijn we zeker niet beter geworden wellicht over de rest gezien vrij gelijk niveau.

Leeuwin en Ritzmaaier spelen ook mindere wedstrijden, maar zijn zeker versterkingen tov vorig jaar!
Henk, held, bedankt

Collingwood

Leeuwin en Ritzmaier zijn toch wel echt versterkingen, Lukoki bij tijd en wijle ook. Verder heeft de rest van het team zich ook ontwikkeld in vergelijking met vorig jaar. Ik vind dit Cambuur duidelijk sterker dan vorig seizoen. Typisch dat zulke geluiden de kop op steken na één (!) slechte prestatie.

Je denkt toch niet dat De Leeuw wat had klaargespeeld in de eredivisie? En Tighadouini had het ook nog maar moeten laten zien, al dicht ik hem meer talent toe dan Feldballe en Brands op dit moment. Maar het middenveld en de verdediging zijn op zeker beter dan vorig jaar.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

#414
Uitzondelijk goede wedstrijd: Groningen thuis

Goede wedstrijden: Heracles thuis, Utrecht thuis, PSV uit, Nac (beker) thuis

Degelijke wedstrijden waar meer ingezeten had: Nac thuis en Gae uit

Wedstrijden waar een (te klein) deel erg goed gespeeld werd: Roda uit, DKV uit, Twente thuis en Feyenoord thuis

Matige wedstrijden: PEC en AZ uit

Off day: Den Haag uit

Conclusie:
zeker 5 goede wedstrijden (36 %)
zeker 6 wedstrijden (43 %) zeer redelijk gespeeld, in ieder geval voldoende
2 matige wedstrijden (14 %) en
1 heel slechte wedstrijd (7 %)

Vooraf waren we hier zeker tevreden mee geweest, de teleurstelling zit in de kansen op meer punten die we hebben gemist en de laatste 6-punten wedstrijd.
Henk, held, bedankt

Marc S

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 11, 2013, 22:08:34
Uitzondelijk goede wedstrijd: Groningen thuis

Goede wedstrijden: Heracles thuis, Utrecht thuis, PSV uit, Nac (beker) thuis

Degelijke wedstrijden waar meer ingezeten had: Nac thuis en Gae uit

Wedstrijden waar een (te klein) deel erg goed gespeeld werd: Roda uit, DKV uit, Twente thuis en Feyenoord thuis

Matige wedstrijden: PEC en AZ uit

Off day: Den Haag uit

Conclusie:
zeker 5 goede wedstrijden (36 %)
zeker 6 wedstrijden (43 %) zeer redelijk gespeeld, in ieder geval voldoende
2 matige wedstrijden (14 %) en
1 heel slechte wedstrijd (7 %)

Vooraf waren we hier zeker tevreden mee geweest, de teleurstelling zit in de kansen op meer punten die we hebben gemist en de laatste 6-punten wedstrijd.

Ben het overal mee eens behalve gae, daar zijn we goed weg gekomen met een punt in verband met een rode kaart.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Marc S op november 11, 2013, 22:13:45
Ben het overal mee eens behalve gae, daar zijn we goed weg gekomen met een punt in verband met een rode kaart.

Ik kwam in Apeldoorn een GAE supporter tegen die mijn Cambuurfaantje in de auto zag en mij ongevraagd zei dat zij heel goed waren weggekomen omdat wij de eerste helft veel beter waren. Na de rode kaart hebben we natuurlijk gezwijnd.
Henk, held, bedankt