Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

31-08-2013 PSV - Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, augustus 19, 2013, 10:38:48

Vorige topic - Volgende topic

Viper

Opeens zag ik een klein ventje van PSV naast me staan. Wat moest die daar? Het bleek dat ie door een nauwe opening in de scheidingswand was geglipt. Haha, geweldig!

Dokkumer

En toen? Een Cambuursjaal gegeven? :devil

Viper

Ik zei: "goed zo! Het feest is hier, jonge!" :)

Maar hij heeft er niet lang van kunnen genieten, want hij werd al snel weer teruggestuurd door stewards.

Dokkumer

En hoe vond ut mantsje dat? Fut ut Woanskip maar leerd zeker? :D

denistel

Citaat van: Tukker op september 01, 2013, 11:53:33
Ik vond de scheids wel meevallen. Hij was alleen geen Hemmen fan.

De tweede helft ging even alles naar Pisvee tot aan die trekpartij in het strafschopgebied van Leeuwin. Als ie echt tegen ons was geweest had die bal op de stip gegaan

toe juh die aangelklede lampekap gaf alle kleine duels het voordeel aan pisvee,,,niet normaal vond ik,,vliegende tackel op de zij lijn deed ie niks
die slomme

denistel

Citaat van: Viper op september 01, 2013, 18:26:23
Opeens zag ik een klein ventje van PSV naast me staan. Wat moest die daar? Het bleek dat ie door een nauwe opening in de scheidingswand was geglipt. Haha, geweldig!

wat een idioten ju die lui kienders van 3 a 4 jaar vlak naast het uitvak,,,,,,,,,,

Tukker

Citaat van: denistel op september 01, 2013, 18:49:38
toe juh die aangelklede lampekap gaf alle kleine duels het voordeel aan pisvee,,,niet normaal vond ik,,vliegende tackel op de zij lijn deed ie niks
die slomme
Met die kleine duels heb je wel gelijk maar voor een dergelijke uitwedstrijd hadden we het slechter kunnen treffen.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Vanuit Helmond

Citaat van: denistel op september 01, 2013, 18:49:38
toe juh die aangelklede lampekap gaf alle kleine duels het voordeel aan pisvee,,,niet normaal vond ik,,vliegende tackel op de zij lijn deed ie niks
die slomme
Helemaal mee eens als je dan net Joda ziet. Zelfde tackle als gisteravond verschil vandaag rood en gister helemaal geen kaart. Ik heb niet zo snel commentaar op een scheidsrechter, maar ben het nu wel helemaal met Denistel eens. De maffia uit Zeist stuurde een echte thuisfluiter.

Galdiano

Citaat van: denistel op september 01, 2013, 18:51:16
wat een idioten ju die lui kienders van 3 a 4 jaar vlak naast het uitvak,,,,,,,,,,

Mooi toch! Niks mis mee!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vanuit Helmond

PSV1913 vandaag nog hier op het forum gezien?

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Tukker op september 01, 2013, 19:33:55
Met die kleine duels heb je wel gelijk maar voor een dergelijke uitwedstrijd hadden we het slechter kunnen treffen.

Vind ik ook wel eigenlijk. Hij gaf inderdaad, zeker in een fase in de tweede helft, veel kleine overtredingen in het voordeel van PSV. Maar als hij echt kwaad wil dan kon hij die penalty geven!

camsterdambuurinsneek

Ik had het genoegen in een skybox van een leverancier van me te zitten en had overzicht over totale stadion. Conclusie qua sfeer is heel kort: 300 Cambuur-man overstemden(al was daar weinig voor nodig, die gasten zongen niet en als ze zongen was het maar 1 song) 90 minuten lang het thuispubliek wat ook nog wat te vieren had.

Verder voetbalde Cambuur gemakkelijk mee en zelfs conditioneel(wat vaak de doorslag geeft in top tegen net gepromoveerd) bleven ze het belopen. Kenmerkend daarbij was dat de laatste dikke 5 minuten en 4 minuten blessuretijd zich grotendeels op de helft van PSV afspeelde. En dát is echt grote klasse.

Nienhuis liet zien betrouwbaar en rustig te zijn.
Droste en Bijker is minimaal het meest talentvolle backduo van de eredivisie.
Leeuwin is fantastisch, Henkie Fräser maar dan opbouwend beter.
vd Laan, wow! Ik weet werkelijk niet eens wie er in de spits stond bij PSV, niet gezien!

Makrini, geen cm ruimte voor Maher of wie dan ook. Er bovenop en zijn allersterkste punt blijft het doorbewegen na balverovering. Altijd vooruit!
Bakker, hard gewerkt en kwam een paar keer prima door.
Ritzmaier, opvallend continue met lach op z'n gezicht, wát een plezier en gewoon een goede voetballer. Probeerde vooral Schaars te pakken om te laten zien dat...

Lukoki, viel tegen, leek vanaf begin geblesseerd..niet fit...bovenbeen...maar goed, is hoe dan ook altijd dreigend!
Hemmen, nog techniek ook. Sterk aan de bal, heerlijk rustpunt. Hopelijk kan ie komende weken voluit trainen want trainen op zijn balvastheid als team gaat echt puntem opleveren.
Feldballe, tsjaaa... vel er maar even geen oordeel over...

Invaller Brands: Oh zo slim vd TS om hem tegen pa te laten invallen. Deed het goed, ontzettend balvast en ook nog slim in de duels. En toch... als ie valt bij die rush dan...




Collingwood

Citaat van: camsterdambuurinsneek op september 01, 2013, 20:51:37
Invaller Brands: Oh zo slim vd TS om hem tegen pa te laten invallen. Deed het goed, ontzettend balvast en ook nog slim in de duels. En toch... als ie valt bij die rush dan...

Ik denk inderdaad dat de bal dan op de stip was gegaan.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: camsterdambuurinsneek op september 01, 2013, 20:51:37
Verder voetbalde Cambuur gemakkelijk mee en zelfs conditioneel(wat vaak de doorslag geeft in top tegen net gepromoveerd) bleven ze het belopen. Kenmerkend daarbij was dat de laatste dikke 5 minuten en 4 minuten blessuretijd zich grotendeels op de helft van PSV afspeelde. En dát is echt grote klasse.

Helemaal mee eens, was doodzenuwachtig dat ze zo'n luizendoelpunt in de laatste minuut tegen zouden krijgen, maar ze waren zelfs toen gewoon beter! |:) |:)
Henk, held, bedankt