Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

STAND SCC-POOL 2013-2014

Gestart door Ronnie tng, augustus 10, 2013, 20:22:25

Vorige topic - Volgende topic

Taurus Jr

Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Leovardiascc

ik sta dr 2 keer in  8P

Citaat van: Ronnie tng op augustus 10, 2013, 20:22:25
38.  Leovardiascc                    29 punten
39.  Destroyer                         28 punten
40.  Chef-lwd                          26 punten
        Jeff   
42.  Nightmarelwd                  24 punten
        Bolke   
44.  Richard                            22 punten
45.  Tukker                             20 punten
46.  Denistel                          19 punten
47.  Dannyscc                        17 punten
        Dizzhead   
49.  El Haj                              16 punten
50.  Locoleeuw                      14 punten
        Jules058   
        Baresi   
        Leovardiascc                   

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Leovardiascc


Ronnie tng

Dit komt omdat naast Leovardiascc ook Leovardia mee speelt. Waarschijnlijk is er in excel automatisch scc achtergezet. Je hebt volgens de nieuwe berekeningen 28 punten.

Nac 10 pnt
Groningen 6 pnt
Roda niet ingevuld
Zwolle 2 pnt
Psv 2 pnt
Heracles 8 pnt

Leovardia 15 punten, alleen ingevuld tegen Groningen

Dokkumer

Hophop, ik ben Cantello voorbij :D

Leovardiascc

Citaat van: Ronnie tng op september 20, 2013, 01:40:36
Dit komt omdat naast Leovardiascc ook Leovardia mee speelt. Waarschijnlijk is er in excel automatisch scc achtergezet. Je hebt volgens de nieuwe berekeningen 28 punten.

Nac 10 pnt
Groningen 6 pnt
Roda niet ingevuld
Zwolle 2 pnt
Psv 2 pnt
Heracles 8 pnt

Leovardia 15 punten, alleen ingevuld tegen Groningen

okee dan! stom van me om vergeten bij roda in te vullen  :insane

SCC-J


speculeter

Citaat van: SCC-J op oktober 24, 2013, 13:21:46
Waar blieft de stand
is wel heeeel lang geleden id.
speelt ook leuker als je wat vaker de stand ziet.
ronny had nieuwe pool ook niet aangemaakt dus
denk dat hij het gewoon erg druk heeft.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Wat tussenstanden (volgens mij):

Top ?? DKV uit
Topic is verdwenen  8P 8P

Top 3 Go Ahead uit:
Roofvogel 10 punten
Leovardiascc 10 punten
SCC-J 8 punten

Top 4 Twente thuis
DavidCambuur 12 punten
SCC-J 11 punten
Kuzmanovic-Apeldoorn 10 punten
Ruppppert 10 punten

Top 3 na Twente uit
SCC-J 65 punten
Wouterz 64 punten
LWDscc 63 punten
Henk, held, bedankt

Dokkumer

1 Dokkumer :devil

Nobody likes me, I don't care


speculeter


Dokkumer

Il sta gewoon bovenaan...

Nobody likes me, I don't care


speculeter

Citaat van: Dokkumer op oktober 25, 2013, 22:21:16
Il sta gewoon bovenaan...

Nobody likes me, I don't care
BEWIJS....

Dokkumer

Niks bewijs, gewoon corruptie :devil

Nobody likes me, I don't care