Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Carpool uitwedstrijden topic

Gestart door Dokkumer, augustus 05, 2013, 16:47:56

Vorige topic - Volgende topic

kaka

ik zoek voor m,n zoon nog een plek voor psv

keimpem


Eewal


0517


zandokan

RT @SCCambuurLwd: Goed nieuws! Na overleg met AZ is er ruimte voor 60 extra auto's voor de autocombi naar Alkmaar! #cambuur #AZCam

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Forza Peersman

Maik Bouw

Wie wil er mee naarRKC 7 dec, wij hebben nog 2 plaatsen over in ons busje, hebben 2 afgezegd, dus wil je met een gezellige groep mee vakkie 15 noord, bel me dan ff dan geef ik je de gegevens zodat je kaartje kan halen, 0637005820 Forza Cambuur

oldehove

ut komt su as het komt

dizzhead


Dokkumer

Citaat van: dizzhead op december 04, 2013, 08:48:57
Ik heb plek vanuit Amsterdam
Misschien iets voor JF en M? Of zit eerstgenoemde alweer elders...

Remco1352

Iemand 2 plekke  vrij voor rkc uit?

Scctillidie

Nog 1 plekje vrij in de auto door ziekte voor de wedstrijd RKC uit.

Remco1352


oldehove

Citaat van: Scctillidie op december 05, 2013, 17:59:52
Nog 1 plekje vrij in de auto door ziekte voor de wedstrijd RKC uit.
Wat vraag je ervoor om mee te kunnen rijden?
ut komt su as het komt

Scctillidie

#28
Citaat van: oldehove op december 05, 2013, 21:14:02
Wat vraag je ervoor om mee te kunnen rijden?

Sorry de plek is al ingenomen.

oldehove

ut komt su as het komt