Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kevin Brands

Gestart door Bernardo, juni 26, 2013, 21:43:55

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: brambo3004 op januari 02, 2014, 23:56:46
Ik denk dat hij zn vrouw dit keer thuis laat..

Die gaat boodschappen doen!  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCCRulez


papier

Wat gaat er met dit joch gebeuren?

speculeter

Is hij wel of niet mee naar Portugal?

Collingwood

Volgens Henk Albers gaat hij niet mee. Biedt weer financiƫle ruimte voor nieuwe spelers, hopelijk.
Kalmte alleen kan u redden.

SCCRulez

Citaat van: Collingwood op januari 03, 2014, 11:57:32
Volgens Henk Albers gaat hij niet mee. Biedt weer financiƫle ruimte voor nieuwe spelers, hopelijk.
Lijkt mij toch ook niet. Sfeerverziekers moet je niet mee hebben op trainingskamp.

FrancoLWD

Nee hij is al weg, paar dagen geleden al volgens mij

SaVaGe

Waar blijft de officiele verklaring hiervan????????? l8l

Lwdscc

Citaat van: SaVaGe op januari 06, 2014, 12:20:27
Waar blijft de officiele verklaring hiervan????????? l8l

In de LC staat dat VD Belt heeft gezegd dat hij ''vrijgesteld van arbeid is''

Lore

Citaat van: Lwdscc op januari 06, 2014, 12:21:26
In de LC staat dat VD Belt heeft gezegd dat hij ''vrijgesteld van arbeid is''

Dat betekent dus dat hij niet meer hoeft te komen, maar nog wel betaald wordt!

speculeter

Citaat van: Lore op januari 06, 2014, 13:24:31
Dat betekent dus dat hij niet meer hoeft te komen, maar nog wel betaald wordt!
klopt helemaal!
ws zijn ze er nog niet uit wb de afhandeling.

Lore

Citaat van: peter op januari 06, 2014, 13:30:04
klopt helemaal!
ws zijn ze er nog niet uit wb de afhandeling.

Tsjah, dan neem ik aan dat er geen juridische basis is om de overeenkomst te ontbinden en dat Cambuur gewoon moet betalen!

speculeter

Citaat van: Lore op januari 06, 2014, 13:32:05
Tsjah, dan neem ik aan dat er geen juridische basis is om de overeenkomst te ontbinden en dat Cambuur gewoon moet betalen!
Cambuur wil hem kwijt en brands
wil onderste uit de kan.
zon spelletje kan zo maar hele tijd duren!

Lore

Citaat van: peter op januari 06, 2014, 13:42:08
Cambuur wil hem kwijt en brands
wil onderste uit de kan.
zon spelletje kan zo maar hele tijd duren!

Ik heb in mijn werkzame leven zat van dit soort trajecten gehad en de moeilijkste waren altijd degenen waarbij de tegenpartij gewoon standaard "nee"  zei. Er is namelijk een doorlopend contract en je hebt geen enkele grond om dit te ontbinden of je moet wel een heel goed dossier hebben bijgehouden en dat kan haast niet in 6 maanden.

FrancoLWD

Getverdamme wat een vervelende vent