Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Uitwedstrijden seizoen 2013/2014

Gestart door HilversumOnTour, juni 25, 2013, 19:30:26

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 26, 2013, 10:17:48
Als je de tegenstanders er bij pakt is dit mijn voorspelling:

Buscombi:
Ajax
Feyenoord
PSV
Utrecht
Groningen
Heerenveen
Eagles
Zwolle
NAC
NEC
Twente
ADO

Autocombi:
AZ
Roda
Vitesse
Heracles
RKC Waalwijk

Vrij vervoer:
De oefenpotjes in de voorbereiding  8P
Bekerwedstrijd tegen amateurs

Kleine aanvulling :P

Dokkumer

Overigens kunnen wedstrijden tegen Ajax, PSV en Feyenoord ook wel met de treincombi.. Oud verrot treinstel oprakelen en daar rammelt de "Cambuur Express" weer :P

RotterdamLeeuwarden

Is het echt zo erg dat er geen enkele uitwedstrijd van Cambuur vrij vervoer is met uitkaartverplichting ?
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

denistel

meeste clubs hevve toch grote parkeer terreinen dus auto combi,s mut makkelijk kennen.

wij krije oek een ruimte op het oude trainingsveld achter het uitvak.

John Hiatt

Buscombi verrek ik. Dan maar lekker voor Eredivisie live!

denistel

ik oek......maar afgelopen jaar waren er genoeg wedstrijden in de ere div auto combi,s dus waarom zouden wij die dan niet krijgen

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: John Hiatt op juni 26, 2013, 23:07:35
Buscombi verrek ik. Dan maar lekker voor Eredivisie live!

Ik ook. Al is er 1 die wel heel erg kriebelt.... :|

Zou t mezelf nooit vergeven als we daar winnen en ik er niet bij ben
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

brambo3004

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 26, 2013, 23:53:41
Ik ook. Al is er 1 die wel heel erg kriebelt.... :|

Zou t mezelf nooit vergeven als we daar winnen en ik er niet bij ben

:_schater

Holwerd voor Cambuur

 _O_ Ja, daar ja! :_schater

Dat wil ik echt niet voor EDL zien..
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lwdscc

Citaat van: Don op juni 26, 2013, 01:07:03
Bij buscombi's is de uitkaart niet verplicht toch? Lijkt me dat dit besluit ook gewoon wordt doorgezet in de eredivisie!

Ook voor buscombi's zal uitkaart verplicht worden. Hadden we dit seizoen immer ook bij Sparta uit bijvoorbeeld:

''Voor de supporters van SC Cambuur, mits in het bezit van de Uitkaart,
geldt een verplichte BusCombi.

Kosten inclusief kaartje bezoekersvak:  € 30,-- voor leden KvC en € 32,50 voor niet-leden.
Vertrek op de wedstrijddag vanaf het Cambuurplein om 11:15 uur''

Dokkumer

Citaat van: Lwdscc op juni 27, 2013, 00:30:08
Ook voor buscombi's zal uitkaart verplicht worden. Hadden we dit seizoen immer ook bij Sparta uit bijvoorbeeld:

''Voor de supporters van SC Cambuur, mits in het bezit van de Uitkaart,
geldt een verplichte BusCombi.

Kosten inclusief kaartje bezoekersvak:  € 30,-- voor leden KvC en € 32,50 voor niet-leden.
Vertrek op de wedstrijddag vanaf het Cambuurplein om 11:15 uur''
Toen is die uitkaartverplichting weer ingetrokken toch?

John Hiatt

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 26, 2013, 23:53:41
Ik ook. Al is er 1 die wel heel erg kriebelt.... :|

Zou t mezelf nooit vergeven als we daar winnen en ik er niet bij ben

Dat klopt. Heb altijd voorbehoud gemaakt voor die wedstrijd. Al denk ik dat ik voor die wedstrijd wel op een andere manier een kaartje krijg.

HilversumOnTour

Uitkaart is in eredivisie volgens mij sowieso verplicht!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Als er een buscombi is, is het dan verplicht in Leeuwarden op te stappen, of zijn er ook nog andere opstapplaatsen onderweg?
Henk, held, bedankt

denistel