Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Dordrecht Maandag 6 April 16:45

Gestart door Noordcambuur, april 04, 2026, 12:36:12

Vorige topic - Volgende topic

fred

Hoe haal je het in je hoofd om een wedstrijd van scc en een supervlooi tegelijk te laten plaatsvinden.
3 marionetten bij de helicon weg die het verkeer erin laten en vervolgens een doorgaande weg afsluiten even verderop. Diep triest en bijna een mission impossible om het stadion met de auto te bereiken.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: zeewolde op april 06, 2026, 20:16:25
die lange centrale verdediger.

Niet per s? opgevallen, behalve de duels met VdSande. Die is de laatste wedstrijden alleen maar met de verdedigers bezig ipv met voetballen.

Ik vond het vandaag echt de lamme tegen de blinde. Zo ontzettend veel klutsballen en foute passes... Pfff.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Inferno-058

Citaat van: fred op april 06, 2026, 17:08:04
Inderdaad heel veel lege plekken. En binnen 1 minuut alweer met Abe bezig  l0l
Resale systeem kom er maar in!

Inferno-058

Citaat van: carlo de leeuw op april 06, 2026, 18:57:41
Dat word niks als je Diemers bij ESPN hoort en vooral ziet  :zucht
Is gewoon het begin van onderhandelen. Zo werkt dat spelletje. Uiteindelijk moeten beide water bij de wijn doen

carlo de leeuw

Citaat van: Inferno-058 op april 06, 2026, 20:27:03
Is gewoon het begin van onderhandelen. Zo werkt dat spelletje. Uiteindelijk moeten beide water bij de wijn doen
een lager salaris na promotie en 1 jarig contract lijkt mij geen begin maar meer op gek aansteken

Noordcambuur

Citaat van: carlo de leeuw op april 06, 2026, 20:54:53
een lager salaris na promotie en 1 jarig contract lijkt mij geen begin maar meer op gek aansteken
we moeten op de kleintjes letten  :y

Ps zal Henk de jong ook salaris inleveren nu hij een stapje terug doet?. :?

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op april 06, 2026, 21:35:58
we moeten op de kleintjes letten  :y

Ps zal Henk de jong ook salaris inleveren nu hij een stapje terug doet?. :?
wat heeft hij er nu mee te maken. Zou Van Persie nu ook salaris inleveren nu hij iedere speler minder maakt?

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op april 06, 2026, 21:35:58
we moeten op de kleintjes letten  :y

Ps zal Henk de jong ook salaris inleveren nu hij een stapje terug doet?. :?
Dat lijkt me logisch

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op april 06, 2026, 21:41:34
wat heeft hij er nu mee te maken. Zou Van Persie nu ook salaris inleveren nu hij iedere speler minder maakt?
even goed lezen Henk gaat stapje achteruit en wordt assistent dan lijkt mij heel normaal dat hij ook minder gaat verdienen.

Is dat vreemd :?


De Gast

Rare reactie van sunderland..

Als ik Mark zo hoor is dit einde verhaal. Die jongen was eind vorig seizoen al teleurgesteld en nu weer. Het houdt eens op.
Het moet een totale make-over gaan worden. Alleen lopen er best nog wel wat contracten door volgens mij.

V-man

Van de euforie dinsdag weer naar het vertrouwde gerommel bij SCC! Het worden weer spannende tijden. Nieuwe directeur, trainer en hopelijk wat nieuwe eredivisie waardige spelers! O ja on topic. Sneu gelijkspel wel lekker weer om op de tribune te zitten.

sunderland

Het was een wedstrijd waarin je heel duidelijk zag dat het niet meer hoefde. Ons keeper ging weer niet vrijuit bij het tegendoelpunt. Verder hangt er een beetje een negatief iets rond Cambuur op dit moment. We zijn ook niet meer  gewend om minder voetbal te zien. Wat ook heel duidelijk is dat 1 april de datum dat iedereen moet weten waar ie aan toe is ook niet helpt. Nu het Diemers verhaal erbij.
Moeten niet vergeten hoe goed ons seizoen is en dat de rest maar bijzaak is .  |:)

Destroyer

Tsja, er wordt kritiek gegeven op de stille supporters en dat niemand blijft staan einde wedstrijd? Maar als je een promotie wil vieren mag je als club zelf ook vooraf wel wat olie op het vuur gooien!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Gasgeve

Doel is bereikt, druk is er af. Alleen jammer voor ons dat ze niet nog even 2x gas kunnen geven in eigen huis. Voor de rest, geweldig seizoen gehad. Mogen we niet vergeten.