Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

VVV Venlo - SC Cambuur Leeuwarden vrijdag 3 april | 20.00 uur

Gestart door Huizen, maart 26, 2026, 13:41:35

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Baouf
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
1 (9.1%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
1 (9.1%)
Kvam
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Look
0 (0%)
Galvez
9 (81.8%)

Totaal aantal stemmen: 11

Stemmen gesloten: april 09, 2026, 15:54:17

Noordcambuur

Citaat van: michello op april 03, 2026, 21:56:03
Had ook niet het idee dat er nog geloof was in een kampioenschap. Zou wel fijn zijn dat we nog een beetje lekker het seizoen gaan eindigen, dat gaat op deze manier iig niet gebeuren.


Henk vertelde wel anders dat ze VOL voor het kampioenschap zouden gaan?. :_schater

De Gast

Citaat van: Destroyer op april 03, 2026, 21:55:23
Haal eerst maar eens Postema op, spitsen heb ik hier al jaren niet gezien

Zou wel weer eens leuk zijn.
Toch hebben we Binder en vd Sande nog als spitsen die meegaan naar de eredivisie maar bij lange na niet goed genoeg zijn.

PePe

Dean Zandbergen maar halen, goede leeftijd van 24 jaar, tot nu toe 11 doelpunten.

carlo de leeuw

Citaat van: wacko jacko op april 03, 2026, 21:56:49
Regelrechte wanprestatie van Henk de Jong die verkeerde keuzes geeft gemaakt in de opstelling en tactiek vanavond
waardeloze trainer. Gelijk vervangen :proost

Josli

Ik zet nooit geld op de tegenstander, maar in mijn ogen was dit een no-brainer. Beste speler verkocht. Trainer stopt. Feest. 5 dagen vrij. Zonder Amofa is ook nog eens de hele opbouw eruit.

Als dan ook nog eens Diemers zijn slechtste wedstrijd in een Cambuurshirt speelt, dan krijg je dus dit.
Natuurlijk hadden de spelers moeten zeggen: Vijf dagen vrij? Hoezo, we moeten kampioen worden. Het feit dat dit niet is gebeurd zegt al genoeg. Ik heb daar overigens geen problemen mee hoor. Het ging om promotie en dat is gelukt.

Het zal nog wel doorbijten worden de laatste wedstrijden en dan maar eens kijken wat er allemaal gebeurd.


Destroyer

Citaat van: PePe op april 03, 2026, 22:04:17
Dean Zandbergen maar halen, goede leeftijd van 24 jaar, tot nu toe 11 doelpunten.

En Postema
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Josli

Citaat van: PePe op april 03, 2026, 22:04:17
Dean Zandbergen maar halen, goede leeftijd van 24 jaar, tot nu toe 11 doelpunten.

Dat vind je een goede speler? Omdat hij goed in het spel van Cambuur past? Ik hoop dat de scouting er kritischer naar kijkt.

Galdiano

Citaat van: PePe op april 03, 2026, 22:04:17
Dean Zandbergen maar halen, goede leeftijd van 24 jaar, tot nu toe 11 doelpunten.

Die komt echt wel te kort.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur


Trainert!


Galdiano

Weet je waar ik zo van baal.

Ik heb zo'n verschrikkelijk hekel aan die jankbek van een Jari Vlak daar heb ik zo'n schijthekel aan.
Nu ook weer we waren niet minder dan Jong Ajax.  :_schater Die heeft zo verschrikkelijk weinig zelf inzicht.

Maar goed als we zo spelen als vandaag, verdien je ook helemaal niks.
Al dat gefeest etc. Het slaat nergens op. Helemaal total loss van de drank en het roken, 5 dagen vrij en geen flikker uitvoeren. Tsja dan krijg je dit en wordt je terecht geen kampioen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op april 03, 2026, 22:13:16
jaaaa die kwam zeker tekort vandaag :y

Een zwaluw maakt geen zomer. Dan kun je net zo goed Visser houden.  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Oud Cambuur

Citaat van: Galdiano op april 03, 2026, 22:16:30
Weet je waar ik zo van baal.

Ik heb zo'n verschrikkelijk hekel aan die jankbek van een Jari Vlak daar heb ik zo'n schijthekel aan.
Nu ook weer we waren niet minder dan Jong Ajax.  :_schater Die heeft zo verschrikkelijk weinig zelf inzicht.

Maar goed als we zo spelen als vandaag, verdien je ook helemaal niks.
Al dat gefeest etc. Het slaat nergens op. Helemaal total loss van de drank en het roken, 5 dagen vrij en geen flikker uitvoeren. Tsja dan krijg je dit en wordt je terecht geen kampioen.
Je kan er een schijthekel aan hebben maar ik vind hem een prima voetballer had hem graag bij ons gehad

PePe


Josli

Kan me bij Postema nog wel iets voorstellen. Is wel redelijk allround en kan denk ik wel in verschillende speelstijlen uit de voeten. Maar zo'n Zandbergen is toch totaal niet iemand voor Cambuur omdat hij vandaag toevallig uit drie schoten drie doelpunten maakt. Halen we dan ook die centrale verdediger, omdat ze 0 doelpunten tegen krijgen?