Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe hoofdtrainer

Gestart door Destroyer, maart 25, 2026, 17:24:42

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Nieuwe trainer ken ik niet goed, had hoop op Sierksma. Maar goed, voordeel van de twijfel... Ben benieuwd

Galdiano

Als die net zo als Schreuder gaat spelen kan het een mooi seizoen worden. Het kolkende Kooi stadion erachter!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

mark1989

Hij heeft weinig uitstraling. Maar ja ze zullen er wel over nagedacht hebben.
Ik had nog nooit van deze man gehoord.

Galdiano

Citaat van: mark1989 op april 03, 2026, 01:04:00
Hij heeft weinig uitstraling. Maar ja ze zullen er wel over nagedacht hebben.
Ik had nog nooit van deze man gehoord.

Welke trainer heeft wel een uitstraling?  :_schater

Het zijn toch bijna allemaal van die media getrainde zure chagrijnige figuren.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Trainert!

Moet deze trainer ook gesprekken voeren met potentiele nieuwe spelers, of doet Henk dit?

Bankzitter

Plat doet de verdedigers, Henk de middenvelders en Lambooij zorgt voor de spits  :zweep

Bernardo

Citaat van: Bankzitter op april 03, 2026, 07:57:01
Plat doet de verdedigers, Henk de middenvelders en Lambooij zorgt voor de spits  :zweep
. :_schater

mark1989

Citaat van: Trainert! op april 03, 2026, 06:22:27
Moet deze trainer ook gesprekken voeren met potentiele nieuwe spelers, of doet Henk dit?

Dat hangt af van het beleid van de club.
Bij Cambuur denk ik dat ze trainer slechts om advies vragen. De onderhandelingen worden gedaan door Lars.
En ik denk dat je Henk moet gebruiken om spelers binnen te halen. Een kennismaking met de trainer zal wel gebeuren. Maar niet als doorslagevend gesprek.

Andy King

Citaat van: mark1989 op april 03, 2026, 11:01:46
Dat hangt af van het beleid van de club.
Bij Cambuur denk ik dat ze trainer slechts om advies vragen. De onderhandelingen worden gedaan door Lars.
En ik denk dat je Henk moet gebruiken om spelers binnen te halen. Een kennismaking met de trainer zal wel gebeuren. Maar niet als doorslagevend gesprek.

Of samen?

Arno A

Citaat van: Andy King op april 03, 2026, 11:07:00
Of samen?

Lijkt mij wel. Veel hangt af hoeveel budget er is voor versterkingen. De trainer zal genoeg te wensen hebben. 

Tanjajeah

Citaat van: Andy King op april 03, 2026, 11:07:00
Of samen?

Henk zei in de Sportcast al dat hij ook bij de gesprekken met nieuwe spelers zal zitten. Lijkt mij ook niet meer dan logisch, als iemand spelers kan overtuigen is het Henk.

De Gast

Citaat van: Bankzitter op april 02, 2026, 16:44:16
Arne Slot was ook een omhooggevallen assistent

Je hebt altijd uitzonderingen.

Plat heeft het al op eigen benen mogen proberen en dat was geen succes.
Als je kijkt naar de uitstraling dan krijg ik de indruk dat we naar kil en zakelijk gaan. Zo is Lambooij ook. Past dat bij ons en kunnen we die omschakeling maken na 13 jaar het tegenovergestelde met Henkie.

Teun Seun

Is hetzelfde als verderop met Foppe toch? hoeveel trainers hebben die nadien wel niet gehad en ze werden allemaal vergeleken met Foppe..
Ben benieuwd hoe het gaat als we idd 2 thuiswedstrijden thuis verliezen. Denk dat elke trainer na Henk een enorme uitdaging heeft, ook al zit ie ernaast op de bank. Het gaat om het geheel als club en daar heb ik wel vertrouwen in..

Huizen

Nieuwe coach was een veelscorende spits toch? Hopelijk gaat dan eindelijk die positie goed ingevuld worden  _O_

Bankzitter

Een verdediger bij laaggeklasseerde KKD clubs. Maar dat zegt niet zoveel.