Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Roda JC Vrijdag 13 Maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 08, 2026, 20:32:34

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
7 (20%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
5 (14.3%)
Baouf
6 (17.1%)
Galvez
6 (17.1%)
Balk
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Apkakou
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
1 (2.9%)
Sjostrand
3 (8.6%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
4 (11.4%)
Kian Visser
1 (2.9%)
Rolke
2 (5.7%)

Totaal aantal stemmen: 35

Stemmen gesloten: maart 19, 2026, 02:05:09

wiekie1969

Citaat van: Eewal op maart 14, 2026, 09:52:53
Ik weet niet welke metamorfose jij de afgelopen jaren hebt doorgemaakt, vorige jaren was jij juist diegene die onredelijk negatief was. Dit is geen aanval hoor, juist misschien wel een compliment.

We hadden vorig seizoen al kunnen promoveren. Maar het geluk ontbrak. Nu zit alles mee. Dat is mooi en verdiend. Nu al zin in de eredivisie. Door selecteren en wat kwaliteit erbij dan handhaven wij ons met 2 vingers in de neus. Wij zijn niks minder dan de clubs in het rechterrijtje incl die gierbeffers.

wiekie1969

Citaat van: Specuveter op maart 14, 2026, 09:32:08
Baoef ontsnapte aan rood
Hield tweede helft h??l opzichtig nog een speler vast bij een uitbraak.
En had al geel op zak
Had hij echt mazzel.

Die speelde verdedigend een geweldige pot. Wat een passie

Derkx R.H.


Derkx R.H.


Derkx R.H.


Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik vond het applaus voor onze beide ex-spelers erg mooi
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op maart 14, 2026, 09:52:08
Die kaart sloeg nergens op dus waarschijnlijk een goedmakertje van die scheidsrechter
en weer een scheidsrechter die niet goed was ook ass.scheidsrechter aan de Oosttribune een paar keer buitenspel en niet de vlag omhoog deed.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Marc S

Ik vond het al heel wat dat we voor de verandering eens een penalty mee kregen.

Noordcambuur

Citaat van: Marc S op maart 14, 2026, 10:48:24
Ik vond het al heel wat dat we voor de verandering eens een penalty mee kregen.
klopt helemaal eerste helft hadden we ook al eentje moeten hebben.
Maar wat een domme overtreding van die rechtsachter van Roda jonge jonge 8P

Eewal

Wat een sfeeractie trouwens. Dan begint zo'n wedstijd toch echt wel een stuk intenser. Ben benieuwd wat zoiets kost.

Vlampiep

Citaat van: wiekie1969 op maart 14, 2026, 09:39:20
Roda de best voetballende ploeg die hier geweest is lees ik hier van sommigen. Daar ben ik het niet mee eens. Dat was Jong Psv vind ik. Die scoorden hier ook 3 keer.  Weer een gouden puntje gisteravond. De energie ontbrak gisteravond, steeds jezelf weer opladen in korte tijd houdt een keer op. 67 punten man, ongelooflijk. Pietje was slecht, Klaasje viel slecht in. Van het kastje naar de muur gespeeld, laat me niet lachen man. Dan verlies je met 1-4.  Wat ken het allemaal verrotten mensen. We gaan naar de eredivisie.
Skient un liwwadder eigenskap te  wezen. We gane gewoan promoveren en ist vrijdag niet dan de week dur op. |:)

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op maart 14, 2026, 09:12:48
Dat viel wel mee had een paar keer een goede redding en bij die goal pakt hij die bal eerst wel en dat die bal toevallig voor de voeten van Breij terecht komt en dat hij vrij in kan schieten ligt meer aan Galvez dan aan Jansen vind ik.
was toch een dikke blunder man. Leek wel of de bal heet was.

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op maart 14, 2026, 09:52:08
Die kaart sloeg nergens op dus waarschijnlijk een goedmakertje van die scheidsrechter
eens

sunderland

Citaat van: michello op maart 14, 2026, 00:16:29
Was wat duwen en trekken toch? Volgens mij viel het wel wat mee?

Was weer eens in de trein, mooi om te zien hoeveel Cambuurfans er nog naar Zwolle (en verder) reizen.
vielen echt wel rake klappen heb ik gezien