Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Roda JC Vrijdag 13 Maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 08, 2026, 20:32:34

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
7 (20%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
5 (14.3%)
Baouf
6 (17.1%)
Galvez
6 (17.1%)
Balk
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Apkakou
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
1 (2.9%)
Sjostrand
3 (8.6%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
4 (11.4%)
Kian Visser
1 (2.9%)
Rolke
2 (5.7%)

Totaal aantal stemmen: 35

Stemmen gesloten: maart 19, 2026, 02:05:09

RG


Specuveter


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Derkx R.H.

Morgen starten met dezelfde 11 als afgelopen zondag? Ik verwacht dat het zo komt te staan morgen.


Bens

Ik moet nog zien of Mark Diemers dit seizoen nog in actie komt. Iedere wedstrijd komt steeds te vroeg,

Bankzitter


Specuveter

Citaat van: Bens op maart 12, 2026, 16:14:00
Ik moet nog zien of Mark Diemers dit seizoen nog in actie komt. Iedere wedstrijd komt steeds te vroeg,
tuurlijk wel

Marc S

Ik denk eerder dat ze voorzichtig zijn omdat de ranglijst het toe laat.

Noordcambuur

Citaat van: Marc S op maart 12, 2026, 17:06:19
Ik denk eerder dat ze voorzichtig zijn omdat de ranglijst het toe laat.
misschien per wedstrijd bekijken?.en we hebben een fitte selectie morgen.
Alleen Diemers dus niet beschikbaar.

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bens

Een leuk stuk over Brei in de Leeuwarder Courant.

fred

Sinds lange tijd wedstrijdspanning hier.
Altijd een naar gevoel van dat Roda.
Verwacht dat ze er bovenop knallen, aub wat minder gepingel achterin.
Een keer comfortabel de rust in met een goede voorsprong zou ook een keer fijn zijn.

:0= COME ON SCC  |:)

fred

Citaat van: Bens op maart 13, 2026, 10:15:17
Een leuk stuk over Brei in de Leeuwarder Courant.

zou je het willen plaatsen aub

Noordcambuur

Citaat van: fred op maart 13, 2026, 10:36:56
Sinds lange tijd wedstrijdspanning hier.
Altijd een naar gevoel van dat Roda.
Verwacht dat ze er bovenop knallen, aub wat minder gepingel achterin.
Een keer comfortabel de rust in met een goede voorsprong zou ook een keer fijn zijn.

:0= COME ON SCC  |:)
neem maar vast een extra onderbroekje mee voor de wedstrijd spanning  :D