Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Eindhoven vrijdag 23 januari 20:00

Gestart door Noordcambuur, januari 17, 2026, 15:03:14

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: michello op januari 25, 2026, 21:08:21
Emmen - Cambuur naar maandag 23 februari
Cambuur - Eindhoven naar maandag 2 maart

Enige opties op de korte termijn. Zullen het in de loop van de week wel horen.

Spelers als Ferrah, Sj?strand, Van der Sande en Amofa kunnen dit fysiek niet aan. Die zijn vaak tegen de 80 helemaal op.
Ik hoop dat het morgen gewoon doorgaat. Maar verwacht het helaas niet.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op januari 26, 2026, 09:54:56
Spelers als Ferrah, Sj?strand, Van der Sande en Amofa kunnen dit fysiek niet aan. Die zijn vaak tegen de 80 helemaal op.
Ik hoop dat het morgen gewoon doorgaat. Maar verwacht het helaas niet.
komt omdat wij met een zeer hoge intensiteit spelen voor Nederlandse begrippen. Groningen speelt met nog hogere intensiteit in de eredivisie.

EdsjeSCC

Citaat van: Galdiano op januari 26, 2026, 09:54:56
Spelers als Ferrah, Sj?strand, Van der Sande en Amofa kunnen dit fysiek niet aan. Die zijn vaak tegen de 80 helemaal op.
Ik hoop dat het morgen gewoon doorgaat. Maar verwacht het helaas niet.

Alle vertrouwen dat Henstra, Marsman, Apkakou, Visser (niet goed genoeg maar gaat wel vol gas) en Kooistra goed genoeg zijn om overwinningen over de streep te trekken vanaf minuut 70

Galdiano

Citaat van: EdsjeSCC op januari 26, 2026, 15:41:24
Alle vertrouwen dat Henstra, Marsman, Apkakou, Visser (niet goed genoeg maar gaat wel vol gas) en Kooistra goed genoeg zijn om overwinningen over de streep te trekken vanaf minuut 70

Ik bedoel meer dat ze zoveel wedstrijden fysiek niet aankunnen als ze nu na i80 minuten al op zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

EdsjeSCC


fred

#155
zaterdag 28-3 20:00 uur  |:)

Leeuwarder94

De wens is de vader van de gedachte

Eewal


Bernardo


PePe


Specuveter


Bernardo


Specuveter


fred

Citaat van: Specuveter op januari 26, 2026, 19:45:26
Dan spelen we toch zelf al thuis??

Het staat op mijn ticket. Natuurlijk weer geen enkele communicatie vanuit de club.
De dag ervoor speelt ehv idd tegen emmen.
Misschien gaat emmen daar deze week heen ?

hobbes

Citaat van: fred op januari 27, 2026, 08:49:38
Het staat op mijn ticket. Natuurlijk weer geen enkele communicatie vanuit de club.
De dag ervoor speelt ehv idd tegen emmen.
Misschien gaat emmen daar deze week heen ?

Wat moeten ze communiceren als er geen datum bekend is.