Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Eindhoven vrijdag 23 januari 20:00

Gestart door Noordcambuur, januari 17, 2026, 15:03:14

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Trainert!


EdsjeSCC


sunderland

Souren geen basis dus zelfde als vorige week denk ik

Specuveter

Citaat van: sunderland op januari 22, 2026, 16:33:39
Souren geen basis dus zelfde als vorige week denk ik
op omrop Frysl?n staat dat hij w?l basis is?

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op januari 22, 2026, 16:59:03
op omrop Frysl?n staat dat hij w?l basis is?
Ze zeggen alleen dat hij fit is, maar Henk zei dat hij niet zou starten..

carlo de leeuw


zeewolde


sunderland

Souren was bijna week ziek geweest en kon vanaf dinsdag alles weer mee doen. Dus om dan 3 dagen daarna basis terwijl rest het geweldig heeft gedaan en fit is is dat logisch. Balk was volgens mij alleen dinsdag ziek.

zeewolde

Citaat van: sunderland op januari 22, 2026, 18:55:17
Souren was bijna week ziek geweest en kon vanaf dinsdag alles weer mee doen. Dus om dan 3 dagen daarna basis terwijl rest het geweldig heeft gedaan en fit is is dat logisch. Balk was volgens mij alleen dinsdag ziek.
:thumbsup

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op januari 22, 2026, 18:17:02
Balk toch ook ziek geweest?
klopt geweest de duracell batterijen zijn weer opgeladen :thumbsup

mindra


anderszchristian

Citaat van: mindra op januari 23, 2026, 13:43:12
afgelast vanwege het veld?
Die geluiden krijg ik ook binnen van medewerkers binnen de club. KNVB heeft het veld al drie keer bekeken en het is bevroren.

mario

Citaat van: anderszchristian op januari 23, 2026, 13:44:29
Die geluiden krijg ik ook binnen van medewerkers binnen de club. KNVB heeft het veld al drie keer bekeken en het is bevroren.
Klopt.