Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

Andy King

Ik zou hem er nog wel een jaar bij willen hebben. Maar dat zal wel niet lukken. Dan maar cashen.

mark1989

Ik hoor en lees steeds maar verhalen en artikelen dat Cambuur Baoef kwijt raakt. Ook vele fake nieuws berichten via Voetbal primeur etc. dat ie naar NEC of PSV moet.
Het is heel simpel. Baoef heeft een contract bij Cambuur zonder clausules en dat loopt nog tot 2028 plus een optie voor nog een jaar.
Dat betekent dat hij alleen weggaat als er een bod komt die voor Cambuur en Baoeff acceptabel is. Dus alle artikelen over dat Cambuur hem niet kan houden en kwijtraakt kunnen zo de prullenbak in.

Noordcambuur

Baouf moet je voor de hoofdprijs verkopen B.v. 5 miljoen + doorverkoop percentage van 20%.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op maart 07, 2026, 15:37:58
Baouf moet je voor de hoofdprijs verkopen B.v. 5 miljoen + doorverkoop percentage van 20%.
Boef naast Hakimi?hoe mooi kan het zijn. |:)

sunderland

Citaat van: mark1989 op maart 07, 2026, 14:29:44
Ik hoor en lees steeds maar verhalen en artikelen dat Cambuur Baoef kwijt raakt. Ook vele fake nieuws berichten via Voetbal primeur etc. dat ie naar NEC of PSV moet.
Het is heel simpel. Baoef heeft een contract bij Cambuur zonder clausules en dat loopt nog tot 2028 plus een optie voor nog een jaar.
Dat betekent dat hij alleen weggaat als er een bod komt die voor Cambuur en Baoeff acceptabel is. Dus alle artikelen over dat Cambuur hem niet kan houden en kwijtraakt kunnen zo de prullenbak in.
wat denk jezelf?

denistel

goed verkopen en terug huren voor een jaar lijkt me het beste voor hem en ons

michello

Voorselectie Marokko is in ieder geval een feit.  |:)

mark1989

Citaat van: sunderland op maart 08, 2026, 21:35:13
wat denk jezelf?

Ik denk dat je Baoef gewoon moet houden voor volgend jaar. Kan hij mooi een seizoen eredivisie spelen. Samen met Amofa hebben we een heel sterk centrum wat prima mee kan in de ED.
Dus niet verkopen. Tenzij er een gigantisch bod komt vanuit duitsland of frankrijk.
Maar ik zou hem nooit laten gaan naar NEC of PSV.

Specuveter

Citaat van: michello op maart 08, 2026, 21:47:19
Voorselectie Marokko is in ieder geval een feit.  |:)
serieus?

Marc S

Citaat van: Specuveter op maart 08, 2026, 22:58:12
serieus?

Dat zei hij in het interview met ESPN in iedergeval

Arno A

Citaat van: mark1989 op maart 08, 2026, 22:08:50
Ik denk dat je Baoef gewoon moet houden voor volgend jaar. Kan hij mooi een seizoen eredivisie spelen. Samen met Amofa hebben we een heel sterk centrum wat prima mee kan in de ED.
Dus niet verkopen. Tenzij er een gigantisch bod komt vanuit duitsland of frankrijk.
Maar ik zou hem nooit laten gaan naar NEC of PSV.

Hij zal wel vertrekken in de zomer. Promotie is binnen, dus misschien kan je al wat andere spelers ( bijvoorbeeld in de uitwedstrijden) op zijn positie laten meedoen. Dan kun je zien hoe zij zich staande kunnen houden op kkd niveau. En wellicht vallen ze op , en kun je ze verkopen.

sunderland

Citaat van: mark1989 op maart 08, 2026, 22:08:50
Ik denk dat je Baoef gewoon moet houden voor volgend jaar. Kan hij mooi een seizoen eredivisie spelen. Samen met Amofa hebben we een heel sterk centrum wat prima mee kan in de ED.
Dus niet verkopen. Tenzij er een gigantisch bod komt vanuit duitsland of frankrijk.
Maar ik zou hem nooit laten gaan naar NEC of PSV.
wat jij wilt en wat ik wil telt niet . Als PSV hem wil gaat dat gewoon gebeuren

hobbes

Citaat van: sunderland op maart 09, 2026, 08:05:50
wat jij wilt en wat ik wil telt niet . Als PSV hem wil gaat dat gewoon gebeuren

Tenzij een club uit het buitenland hem wil, daar kan een psv of nec ook niet tegen op.

Andy King

Citaat van: Arno A op maart 09, 2026, 07:15:42
Hij zal wel vertrekken in de zomer. Promotie is binnen, dus misschien kan je al wat andere spelers ( bijvoorbeeld in de uitwedstrijden) op zijn positie laten meedoen. Dan kun je zien hoe zij zich staande kunnen houden op kkd niveau. En wellicht vallen ze op , en kun je ze verkopen.

Als de promotie binnen, zal Henk wel meer gaan rouleren. De scouting kan alvast aan de slag voor volgend seizoen eredivisie. Er moet wel wat routine bij. En natuurlijk zien wat er vertrekt.

Tanjajeah

Citaat van: Andy King op maart 09, 2026, 11:49:24
Als de promotie binnen, zal Henk wel meer gaan rouleren. De scouting kan alvast aan de slag voor volgend seizoen eredivisie. Er moet wel wat routine bij. En natuurlijk zien wat er vertrekt.

Dat vraag ik me af, Henk zei gisteren nog 'dat je elke prijs die je kunt pakken m?et pakken'. Dat geldt dus ook voor het kampioenschap.