Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nicolas Binder

Gestart door Tanjajeah, juni 02, 2025, 19:07:31

Vorige topic - Volgende topic

michello

Tja, heeft ook veel invalbeurten gemaakt, dan is het niet gek dat het gemiddelde minder is. Als je puur naar minuten kijkt maakt hij ongeveer 1 goal per 90 min in z?n carri?re.

sunderland

Lees even wat terug hier. Wie of wat er ook komt het is nooit eens positief.
Als er maar kan gezeurd worden.
Als we nu Pauwels en Nieling goed verkopen dan is dat heel gewoon hier want een compliment over Cambuur mag hier niet.

Bankzitter

Ik mis wel wat realisme, natuurlijk zijn een aantal spelers gokjes en dat kan goed uitpakken of niet.
Zo werkt het bij iedere club, dus ook bij ons.

Het zou wat zijn zeg, als je 10 spelers haalde met de zekerheid dat het toppers zijn.

De Gast

Citaat van: sunderland op juni 03, 2025, 19:56:43
Lees even wat terug hier. Wie of wat er ook komt het is nooit eens positief.
Als er maar kan gezeurd worden.
Als we nu Pauwels en Nieling goed verkopen dan is dat heel gewoon hier want een compliment over Cambuur mag hier niet.

Wanneer vind jij het ?goed verkopen??

Andy King

Citaat van: sunderland op juni 03, 2025, 19:56:43
Lees even wat terug hier. Wie of wat er ook komt het is nooit eens positief.
Als er maar kan gezeurd worden.
Als we nu Pauwels en Nieling goed verkopen dan is dat heel gewoon hier want een compliment over Cambuur mag hier niet.

Precies. Wat een gezeik hier altijd van een aantal personen. Kritiek is prima, maar dan wel met een beetje onderbouwing a.u.b.

papier

Citaat van: Bankzitter op juni 03, 2025, 20:44:20
Ik mis wel wat realisme, natuurlijk zijn een aantal spelers gokjes en dat kan goed uitpakken of niet.
Zo werkt het bij iedere club, dus ook bij ons.

Het zou wat zijn zeg, als je 10 spelers haalde met de zekerheid dat het toppers zijn.

Er gaan altijd missers tussen zitten. Pech zoals Afolabi, net niet kunnen doorgroeien zoals Fedde. Kan allerlei oorzaken hebben. Op dit moment heb ik echter wel vertrouwen in het feit dat men gericht zoekt. Dat zien we aan Pauwels, Nieling, Jansen, Souren. Ook deze spits lijkt te passen bij onze voetbalgedachte. Dit gebeurd nu in grotere mate dan in het verleden is mijn idee.

Naast missers gaan we ook altijd spelers moeten verkopen. Het vervelende is dat je dat moet doen op het moment dat je ze niet kwijt wil want dan leveren ze het meeste op. Hoe dan ook gaat dat ons wel het snelst helpen om zelf ook meer te kunnen investeren. Goed technisch beleid betaalt zich onderaan de streep wel uit. Waarbij ik overigens wel van mening ben dat dit niet de basis moet zijn voor de financi?le huishouding. Je wil niet a la Heerenveen afhankelijk zijn van transfers voor een positief resultaat.

DayDreamer

Citaat van: Bankzitter op juni 03, 2025, 07:09:10
Waarom twijfels over zijn fitheid?
Hij heeft gewoon alles gespeeld afgelopen seizoen, laatse wedstrijd op 17 mei.

Selectie: 29, basiselftal: 13, ingevallen: 13, zonder invalbeurt bij de selectie: 3, geschorst: 0, geblesseerd: 0, Afwezigheid: 0

https://www.transfermarkt.nl/nicolas-binder/leistungsdatendetails/spieler/500584/wettbewerb/A1/saison/2024

Als hij deze maand niet zjin teen stoot op het strand, komt deze gewoon fit binnen.

29 wedstrijden, waarvan 13 basis. Mag hopen dat dit niet onze 1e spits is.

YellowBlue

Citaat van: DayDreamer op juni 04, 2025, 12:00:10
29 wedstrijden, waarvan 13 basis. Mag hopen dat dit niet onze 1e spits is.

Wel eens de statistieken van Benjamin Pauwels bekeken? bankzitter, geen goals, geen assists. Cijfers zeggen niet alles, als hij hier zijn echte doorbraak heeft, hebben we er toch plezier van?
Ze halen vast nog een spits en laat ze er dan maar om strijden.  Niet gelijk iemand afbranden..

De Gast

Niemand brand hier wat af. Alleen wij leken zien niet gelijk iets waarvan we enthousiast moeten worden. Het is ook geen speler met een krasje die al heeft bewezen het in zich te hebben. Dus ja dan ben je wat gereserveerd. Lijkt me hartstikke logisch.

Stiens

Ben benieuwd naar deze aanwinst. 1.93 is altijd goed voor een spits natuurlijk. De goals die hier eerder met YouTube linkjes zijn gepost hebben mij nog niet overtuigd, maar ik laat me graag verrassen aankomend seizoen. Als hij het hele seizoen fit blijft scheelt dat al in vergelijking tot Afolabi  ;)

DayDreamer

Citaat van: YellowBlue op juni 04, 2025, 14:01:58
Wel eens de statistieken van Benjamin Pauwels bekeken? bankzitter, geen goals, geen assists. Cijfers zeggen niet alles, als hij hier zijn echte doorbraak heeft, hebben we er toch plezier van?
Ze halen vast nog een spits en laat ze er dan maar om strijden.  Niet gelijk iemand afbranden..

Dit heeft niets met afbranden te maken, hij heeft amper goals of assists achter zijn naam, laatste seizoen 13 van de 29 wedstrijden in de basis. Hopen dat hij hier doorbreekt, hopen dat het goed uitpakt, sorry hoor, maar de hele club wil promoveren, Henk zegt zelfs bij de 1e 2 te willen eindigen, met "hoop" alleen ga je niet promoveren. Als dit onze eerste spits gaat worden, dan is het inderdaad "hopen" , maar met scouting of beleid heeft het niks te maken.

Specuveter

Is hij al gesignaleerd in het Mcl??

Stiens

Zit nog een de tiramisu bij WTC Hotel of vd Valk.

YellowBlue

Citaat van: DayDreamer op juni 04, 2025, 14:14:45
Dit heeft niets met afbranden te maken, hij heeft amper goals of assists achter zijn naam, laatste seizoen 13 van de 29 wedstrijden in de basis. Hopen dat hij hier doorbreekt, hopen dat het goed uitpakt, sorry hoor, maar de hele club wil promoveren, Henk zegt zelfs bij de 1e 2 te willen eindigen, met "hoop" alleen ga je niet promoveren. Als dit onze eerste spits gaat worden, dan is het inderdaad "hopen" , maar met scouting of beleid heeft het niks te maken.
we moeten een hele serie spelers halen en dit is er 1 van. Hopelijk vinden we een bewezen goalgetter en kan hij erachter verder ontwikkelen. En bovendien; de voorbereiding is nog niet eens begonnen.

denistel

Citaat van: Andy King op juni 03, 2025, 21:50:20
Precies. Wat een gezeik hier altijd van een aantal personen. Kritiek is prima, maar dan wel met een beetje onderbouwing a.u.b.

ja wat is gezeik afgelopen seizoen gigantisch de mist in gegaan met je spitsen dus als
ik die positie als 1e zou halen dan zou ik wel wat meer 1 halen die het al heeft laten zien.
Die Binder kan misschien een verassing worden maar dat weet je nooit