Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

seizoen 25-26

Gestart door Arno A, mei 25, 2025, 12:10:17

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

En we slaan weer door in NL...
Area 58

Bankzitter

Ook niet overdrijven, 2 gekkies die om aandacht verlegen zitten en een LC die zo dom is een podium te bieden. Meer is het niet.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op februari 18, 2026, 20:42:53
toen Ard vertelde dat een onderzoek naar vleermuizen 80.000 euro koste voordat ze konden bouwen was tenenkrommend maar dit ook weer. Linkse woke zooi
Hef ut gevoeal dat ik soms in un wereld beland bin die meer op un open inrichting liekt dan op un samenleving met gewoane meensen.

KlinkHamer


Marc S

Citaat van: Bankzitter op februari 19, 2026, 06:41:51
Ook niet overdrijven, 2 gekkies die om aandacht verlegen zitten en een LC die zo dom is een podium te bieden. Meer is het niet.

Wijze woorden, alleen de LC weet dat dit reacties op levert en dus clicks en geld, ze doen het dus wel bewust, maar dat is ook een beetje het (social) media landsschap van tegenwoordig, overelkaar heen vliegen met controverse om maar de mensen die daar erg gevoelig voor zijn op je artikeltje te laten clicken.

Het is achtelijk verhaal, maar een ook nothingburger dat vooral gestructureerd is om sterke reacties uit te lokken. 

PePe

We leve momenteel in un wereld van allemaal Nepnieuws.

Oud Cambuur

Citaat van: PePe op februari 19, 2026, 11:41:07
We leve momenteel in un wereld van allemaal Nepnieuws.

Dit is geen nepnieuws helaas ze krijgen een podium en die hele linkse kliek jankt met hun mee

Andy King

Citaat van: Oud Cambuur op februari 19, 2026, 16:20:39
Dit is geen nepnieuws helaas ze krijgen een podium en die hele linkse kliek jankt met hun mee

Wat is dat? Linkse kliek?

Hirsch

Westeinde(links) waarschijnlijk.

Derkx R.H.

Citaat van: Andy King op februari 20, 2026, 09:50:49
Wat is dat? Linkse kliek?
Dat zijn vooral mensen die mensen met een andere mening of opvatting dom rechts noemen....

papier

Citaat van: Derkx R.H. op februari 20, 2026, 11:35:34
Dat zijn vooral mensen die mensen met een andere mening of opvatting dom rechts noemen....

En vice versa dus.

Prima reactie van de club overigens.

James

Citaat van: Oud Cambuur op februari 19, 2026, 16:20:39
Dit is geen nepnieuws helaas ze krijgen een podium en die hele linkse kliek jankt met hun mee

Waarom in links of rechts denken. Je luistert of leest gewoon wat ze zeggen en daar kun jij je in vinden of niet. Hoeven volgens mij niet altijd woorden bij als linkse of rechts. Die hokjes van de politiek komen we niet verder mee.

Geelblauwstiens

Citaat van: James op februari 20, 2026, 11:44:54
Waarom in links of rechts denken. Je luistert of leest gewoon wat ze zeggen en daar kun jij je in vinden of niet. Hoeven volgens mij niet altijd woorden bij als linkse of rechts. Die hokjes van de politiek komen we niet verder mee.

Wat een mooie reactie in deze steeds meer polariserende wereld. Ga op zoek naar wat ons verbindt ipv op zoek naar waar je schijnbaar tegenover elkaar moet staan.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Geelblauwstiens op februari 20, 2026, 14:36:00
Wat een mooie reactie in deze steeds meer polariserende wereld. Ga op zoek naar wat ons verbindt ipv op zoek naar waar je schijnbaar tegenover elkaar moet staan.

Cambuur verbindt
Henk, held, bedankt

Derkx R.H.