Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

seizoen 25-26

Gestart door Arno A, mei 25, 2025, 12:10:17

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.


Oud Cambuur

Weet ook iemand hoe laat de training is morgen en waar staat namelijk nog niks op de site

upweer

Citaat van: Oud Cambuur op juni 29, 2025, 16:44:12
Weet ook iemand hoe laat de training is morgen en waar staat namelijk nog niks op de site

Ook niet op X?

mark1989

Verwachtingen kunnen naar beneden bijgesteld worden. Met huidige selectie is plek 1 en 2 niet haalbaar. gelet ook op de concurrentie.
Cambuur heeft zeker een aardige selectie. maar niet sterk genoeg om er zodanig bovenuit te stijgen dat je zomaar 1e of 2e wordt.
plek 1 tm 5 lijkt me realistisch. En als het meezit en een aantal spelers echt in vorm zijn kan er meer.

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op juni 29, 2025, 16:44:12
Weet ook iemand hoe laat de training is morgen en waar staat namelijk nog niks op de site
komt vanavond of morgen op X .

Bankzitter

Citaat van: mark1989 op juni 29, 2025, 18:35:39
Verwachtingen kunnen naar beneden bijgesteld worden. Met huidige selectie is plek 1 en 2 niet haalbaar. gelet ook op de concurrentie.
Cambuur heeft zeker een aardige selectie. maar niet sterk genoeg om er zodanig bovenuit te stijgen dat je zomaar 1e of 2e wordt.
plek 1 tm 5 lijkt me realistisch. En als het meezit en een aantal spelers echt in vorm zijn kan er meer.

De basis elf is vrijwel ongewijzigd op het centrale duo en de spits na en de jonge spelers zijn een seizoen verder.

En er komt nog wat bij. Dus heel veel minder wordt het dan toch niet?

justremco

Citaat van: Oud Cambuur op juni 29, 2025, 16:44:12
Weet ook iemand hoe laat de training is morgen en waar staat namelijk nog niks op de site

Weekschema SC Cambuur
Week 27 (30 juni t/m 6 juli)

Eerste elftal SC Cambuur
Ma. 10.30 uur (veld) en 13.00 uur (kracht)
Di. 10.30 uur (veld*) en 13.00 uur (kracht)
Do. 12.00 uur (veld*) en 14.30 uur (kracht)
Vrij. 11.15 uur (veld)
Za. 15.00 uur: Offici?le Opening Kooi Stadion, SC Cambuur ? Feyenoord

In de tweede week van de voorbereiding wordt er getraind bij sc Leovardia (Kalverdijkje 83 te Leeuwarden), tenzij anders aangegeven
* Deze training wordt afgewerkt in het Kooi Stadion

Oud Cambuur


Gabster

Diekhuzen, wat is jouw voorspelling?
Je zat vorig seizoen goed qua teams en promotie.

Ikzelf Denk dat we dit komend seizoen weer voor de nacompetitie gaan maar dat plaatsen 1&2 nog te vroeg is.
Verwacht op basis van beleidsplan dat seizoen 26/27 het seizoen van Cambuur wordt.
In Henk we trust!

diekhuzen

Ik denk dat Almere kampioen gaat worden. Plek twee Willem ll of RKC. Wellicht kunnen Cambuur en Roda verrassen.

zeewolde

Op basis waarvan RKC, na hun leegloop?

Gabster

Citaat van: diekhuzen op juli 04, 2025, 19:46:34
Ik denk dat Almere kampioen gaat worden. Plek twee Willem ll of RKC. Wellicht kunnen Cambuur en Roda verrassen.

Dankje diekhuzen, we verschillen soms van mening Maar waardeer jouw logica mbt de kkd.

Ik Kijk nog ff naar de transfers, Misschien dat een club uit de top 5 nog kan verrassen.
In Henk we trust!

Bankzitter

We hebben onze basiself al vrijwel compleet. Niet een compleet nieuw team. Dat is wel een voordeel tov andere teams.

Arno A


Onvoorspelbaar. Zie Telstar en NAC en Den Bosch ( positieve zin) En Helmond ( 25) en wij (24) compleet door de ondergrens.

Dus ja ploeg of twaalf die meedoen? En laatste jeugdploeg kan degraderen. Of ze halen deze ploegen er uit hoop ik.



YellowBlue

Citaat van: Arno A op juli 05, 2025, 06:55:09
Onvoorspelbaar. Zie Telstar en NAC en Den Bosch ( positieve zin) En Helmond ( 25) en wij (24) compleet door de ondergrens.

Dus ja ploeg of twaalf die meedoen? En laatste jeugdploeg kan degraderen. Of ze halen deze ploegen er uit hoop ik.
kun je mij het adresje geven waar jij je spul haalt? Goeie shit man. ;)