Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

4 augustus cambuur - NAC

Gestart door richard, juni 13, 2013, 08:50:03

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: michello op juni 20, 2013, 22:04:10
Schiet al op laat het maar snel beginnen! Kwam dit filmpje nog tegen laatst.. Hopelijk tegen NAC ook zo'n fan-tas-tische opkomst. Kippenvel..



geweldig dit

Galdiano

Dit was machtig! Ik stond met de grootste vlag voor het uitvak! Eagles he-le-maal gek haha, ze zagen niks! Fantastisch gevoel om vanaf die kant het hele stadion ook los zien gaan.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

MP4L

Eerlijk... wij hebben echt wel een mooie club.  |:)

Collingwood

Citaat van: michello op juni 20, 2013, 22:04:10
Schiet al op laat het maar snel beginnen! Kwam dit filmpje nog tegen laatst.. Hopelijk tegen NAC ook zo'n fan-tas-tische opkomst. Kippenvel..



Geweldig!!

|:)  |:)  |:)
Kalmte alleen kan u redden.

Sakas

Citaat van: MP4L op juni 21, 2013, 10:16:07
Eerlijk... wij hebben echt wel een mooie club.  |:)

En dat gaan we dit seizoen is even heel goed laten zien in Nederland!!!
:0= CAMBUUR!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

mario

Citeer
Anthony Lurling gaat vrijdag onder het mes. De aanvaller van NAC Breda kampt met een hardnekkige blessure bij zijn buikspieren en moet geopereerd worden.

"Een liesbreuk, een sportershernia, ik weet niet wat de exacte benaming is", vertelt Lurling aan NUsport. "Een operatie is volgens de specialist de beste oplossing. Ik lig er daardoor drie tot zes weken uit."
Lurling kampt al sinds 17 maart met de kwetsuur. "De laatste wedstrijden van de competitie waren erg belangrijk dus heb ik met pijnstillers gespeeld. Ik hoopte dat het na de vakantie over zou zijn, maar het is eerder erger geworden, zo voelde ik al bij het lopen voor mezelf."
"In overleg met de medici heb ik gekozen voor een operatie. Ik kon vorig seizoen op de trainingen lang niet alle oefeningen meedoen en om nou dertig wedstrijden met diclofenac (pijnstiller) te spelen is ook niet verstandig."
De spits heeft het voornemen om twee weken voor de seizoensouverture bij Cambuur Leeuwarden weer aan te sluiten bij de groep.
"Maar dat is helemaal afhankelijk van mijn herstel. Hopelijk gaat dat allemaal snel. Ik heb er wel vertrouwen in, ik ben nog jong, hè," aldus de oudste veldvoetballer (36) van de eredivisie met een glimlach.
Door: NUsport/Bart Vlietstra

Yellow Army

Area 58

Dokkumer

Er waarschijnlijk tegen ons niet bij...

mario

Citaat van: Dokkumer op juni 26, 2013, 18:42:45
Er waarschijnlijk tegen ons niet bij...

Dacht idd dat de conclusie wel duidelijk was....

Dokkumer

Ja hoor, als ik die conclusie kan trekken, zou iedereen dat moeten kunnen 8P

Yellow Army

hij verwacht 2 weken voor cam-nac er weer bij te zijn
Area 58

brambo3004

#56
als ik hem was zou ik niet meedoen op 4 augustus...als er 1 over de boarding gekegeld moet worden ist lurling wel

Yellow Army

Citaat van: brambo3004 op juni 26, 2013, 19:04:41
als ik hem was zou ik niet meedoen op 4 mei...als er 1 over de boarding gekegeld moet worden ist lurling wel

op dodenherdenking?
Area 58

brambo3004


mario

'Aansluiten bij de groep' is nog iets anders dan 'wedstrijdfit'