Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sportcast

Gestart door PePe, maart 04, 2025, 14:42:35

Vorige topic - Volgende topic

PePe


Viper


Huizen

Wat een genot om naar Sandor te luisteren. Keer op keer weer.

Cambuur held |:)

Specuveter

Hij komt elke Maandagavond online op You Tube
De laatste was inderdaad geweldig
Wat kan die Sandor vertellen h?
En heeft er echt verstand van.

Galdiano

Het snappen van het spelletje is 1. Maar het helder uitleggen aan een ieder is 2.

Sandor is uniek in het simpel uitleggen van tactieken, en daarnaast ook nog iemand die de spelers echt in zichzelf laat geloven.

Er zijn echt zeer weinig die dit kunnen.
Ik ben daarom ook wel blij dat Dennis van der Ree mogelijk gaat komen.
Die snapt het spelletje ook zeer goed.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Arno A

Eigenlijke zonde dat Sandor niet in de voetballerij werkzaam is. Maar ja hij wil echt niet meer denk ik.

Bankzitter

Ik vond het vooral mooi om te horen dat Henk de Jong meegeschreven heeft aan het "vijfjarenplan" en dan waarschijnlijk het voetbalgedeelte.
Lijkt erop dat het idee is om Henk nog 2 jaar trainer te maken met een goede assistent ernaast (Dennis vd Ree, ook met diploma).
Daarna zou dan vdRee dan de lijn  doorzetten als hoofdtrainer met Henk nog 3 jaar in een andere rol.

Dat klinkt als een prima plan.

Lore

Citaat van: Bankzitter op maart 05, 2025, 18:44:03
Ik vond het vooral mooi om te horen dat Henk de Jong meegeschreven heeft aan het "vijfjarenplan" en dan waarschijnlijk het voetbalgedeelte.
Lijkt erop dat het idee is om Henk nog 2 jaar trainer te maken met een goede assistent ernaast (Dennis vd Ree, ook met diploma).
Daarna zou dan vdRee dan de lijn  doorzetten als hoofdtrainer met Henk nog 3 jaar in een andere rol.

Dat klinkt als een prima plan.

Dat ligt wel een beetje aan welke rol Henk daarna dan krijgt. De TD functie is bezet, de trainersfunctie dan ook. Waar voegt hij dan extra waarde toe? Dat zou dan iets moeten zijn wat nu niet in een andere functie zit.

Arno A

Burghout vertrekt. Zou van der Ree nu komen?

PePe

Citaat van: Arno A op maart 06, 2025, 12:43:57
Burghout vertrekt. Zou van der Ree nu komen?

Dennis van der Ree komt niet meld Andor Faber op X

PePe

Niet iedereen zou onder Henk willen werken? (Volgens mij kunnen ze veel van hem leren)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Dat kan meerdere dingen betekenen, bijvoorbeeld.

Ik wil niet onder henk werken want ik ben een moderne trainer *(inclusief laptop)
Ik wil niet onder henk werken want ik wil hoofdcoach zijn
Ik wil niet onder henk werken want henk is niet goed genoeg
Henk, held, bedankt

Oebieman

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 11, 2025, 10:23:01
Dat kan meerdere dingen betekenen, bijvoorbeeld.

Ik wil niet onder henk werken want ik ben een moderne trainer *(inclusief laptop)
Ik wil niet onder henk werken want ik wil hoofdcoach zijn
Ik wil niet onder henk werken want henk is niet goed genoeg

Als je de podcast hoort is het de tweede

PePe

De Sportcast vandaag 17-3 over: Lars, Peter en Henk. (en Bert)

Arno A

Vanaf het nieuwe seizoen is een diploma namelijk verplicht op deze post bij het eerste elftal en dus zijn we genoodzaakt deze beslissing te nemen. aldus Lambooij over van der Vlag.

Dit weet je toch wel eerder dan maart 2025 wanneer dit per augustus ingaat? Wanneer moet je anders dit diploma halen. Het lijkt mij dat ze hem eerder naar deze cursus hadden moeten sturen. Ik vermoed geen boze opzet om van hem af te komen, want ze gaan toch weer in gesprek. Misschien toch nog naar de cursus en dan dispensatie? Heeft hij nu wel verdiend lijkt mij.

En meneer van den Brink is soms een beetje te emotioneel als sponsor en bestuurder. Mag van mij hoor. Hij heeft ( minstens) 2.5 mln in de club zitten!