Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - VVV vrijdag 28 feb. 20:00

Gestart door Noordcambuur, februari 24, 2025, 22:23:04

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op maart 01, 2025, 08:06:04
redelijke scheidsrechter alleen blessure bij doen scheids :y

Nergens voor nodig bij 5-0. Goed aangevoeld, zoals wel meer situaties in deze wedstrijd :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

fred

Het zat een keer mee. De scheidsrechter zag ook een penalty over het hoofd in de eerste helft.

Prima punten op naar Den Bosch

Inferno-058

Eindelijk eens een overtuigende overwinning in eigen huis, ook tegen een zeer zwak Venlo. Moet ook gezegd worden! Fantastische vrije trap van Diemers

De Gast

Citaat van: Vlampiep op maart 01, 2025, 08:54:39
Mooi dat er 5 goals werden gemaakt, maar ik vond Cambuur nou echt niet overtuigend spelen tegen een ploeg die er echt geen  k#t van kon.
Nu hebben we een spits en wordt hij niet bediend, gelijk aan voorgaande seizoenen met Uldrikus.
Dit was wat mij betreft de slechtste tegenstander van dit hele seizoen waarvan met deze cijfers kon winnen.
Het voetbal geeft mij echt geen vertrouwen naar de 2 komende wedstrijden, maar we gaan het weer zien.
Het voetbal heeft mij niet kunnen bekoren, maar de doelpunten maakten veel goed.

Zou jij niet passen Vlampiep?

Ik zou wel eens een lekker uitgespeelde aanval willen zien. Iets waar de klasse vanaf druipt. Of vraag ik dan teveel..
Galvez op links een aantal keer er mooi overheen maar vervolgens geen idee wat te doen. Staat er dan niemand vrij om de bal op terug te leggen of wordt het gewoon niet gezien? Wat is het dan dat we dit nooit verzilveren..

Voor de rest is deze hele kkd wel een dooie bedoeling zeg. Paar toeschouwers mee uit Venlo (respect).. maar wat snak ik weer eens naar een echte voetbalwedstrijd met alles erop en eraan. Sfeer, beleving, voorpret. Telstar, Eindhoven, Top, Jong Ajax, VVV... je kijkt toch ook gewoon naar niks.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op maart 01, 2025, 09:33:20
Het probleem blijft dat de CV's nooit echt durven in te dribbelen of in het middenveld gaan staan.
Maar dat leek nu mooi opgelost omdat Galvez nu erbij kwam op het middenveld.
En daarvoor was hij ook gehaald, zoals ik het had begrepen.
waarom zeg je dat de cv,s niet inschuiven dat dat een probleem is. Zo spelen wij gewoon niet. En mede daarom krijgen we ook zo weinig tegen. Je ziet nergens meer een cv inschuiven behalve bij Psv

De Gast

Nou ja we hebben dat eigenlijk wel nodig om iets te kunnen forceren.

michello

Citaat van: sunderland op maart 01, 2025, 10:24:42
waarom zeg je dat de cv,s niet inschuiven dat dat een probleem is. Zo spelen wij gewoon niet. En mede daarom krijgen we ook zo weinig tegen. Je ziet nergens meer een cv inschuiven behalve bij Psv

Dat wil Henk zeker wel. Volgens mij gaf Henk dat in ??n van z?n laatste interviews ook aan. Na Jong Ajax of Oss meen ik.

sunderland

Citaat van: De Gast op maart 01, 2025, 10:24:03
Zou jij niet passen Vlampiep?

Ik zou wel eens een lekker uitgespeelde aanval willen zien. Iets waar de klasse vanaf druipt. Of vraag ik dan teveel..
Galvez op links een aantal keer er mooi overheen maar vervolgens geen idee wat te doen. Staat er dan niemand vrij om de bal op terug te leggen of wordt het gewoon niet gezien? Wat is het dan dat we dit nooit verzilveren..

Voor de rest is deze hele kkd wel een dooie bedoeling zeg. Paar toeschouwers mee uit Venlo (respect).. maar wat snak ik weer eens naar een echte voetbalwedstrijd met alles erop en eraan. Sfeer, beleving, voorpret. Telstar, Eindhoven, Top, Jong Ajax, VVV... je kijkt toch ook gewoon naar niks.
heb jij die fantastische aanval waar de klasse van afdruipte gemist? Dat was net na de 2-0. Balk miste maar dat was genieten en daar kom ik voor. Dat dingen niet goed gaan weet je maar als de intentie er maar is.

sunderland

Citaat van: michello op maart 01, 2025, 10:29:15
Dat wil Henk zeker wel. Volgens mij gaf Henk dat in ??n van z?n laatste interviews ook aan. Na Jong Ajax of Oss meen ik.
waarom zie je dat dan nooit. Iedereen loert daar tegenwoordig op om dan in de omschakeling toe te slaan. Zoals we gisteren speelden kon dat ook niet omdat Galvez half op het middenveld speelde

michello

Citaat van: sunderland op maart 01, 2025, 10:33:49
waarom zie je dat dan nooit. Iedereen loert daar tegenwoordig op om dan in de omschakeling toe te slaan. Zoals we gisteren speelden kon dat ook niet omdat Galvez half op het middenveld speelde

Gisteren werd het anders ingevuld. Mooi dat dit ook werkte.

michello

Citaat van: sunderland op maart 01, 2025, 10:33:49
waarom zie je dat dan nooit. Iedereen loert daar tegenwoordig op om dan in de omschakeling toe te slaan. Zoals we gisteren speelden kon dat ook niet omdat Galvez half op het middenveld speelde

Maar even horen maandag wat Sandor te melden heeft.  :proost

Bankzitter

Citaat van: sunderland op maart 01, 2025, 10:24:42
waarom zeg je dat de cv,s niet inschuiven dat dat een probleem is. Zo spelen wij gewoon niet. En mede daarom krijgen we ook zo weinig tegen. Je ziet nergens meer een cv inschuiven behalve bij Psv

Omdat dit wel altijd wel een in alle elftallen van Henk gebeurde voorheen.
(En in het verleden ook wel vaker met voetballende verdedigers, Jos Peltzer ging zelfs van rechtsbuiten naar vrije verdediger :P )

Nu 2 CV's die weinig weggeven maar in de opbouw niet kunnen doorschuiven.
Maar zoals ik zei, ook prima als het op een andere manier wel lukt sneller op te bouwen.

Zuid1991

Sfeer was prima gister! Laat staan als er wedstrijden zijn die er echt om gaan. |:)
Complimenten! Mooie doeken ook!

okkele

Citaat van: mark1989 op februari 28, 2025, 16:08:49

De mensen hier op het forum zijn bijna nooit kritisch. Dat vind ik ook zo leuk aan dit forum. iedereen is zo positief en als het even tegenzit hoor je geen enkele wanklank.

:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

De Gast

Citaat van: sunderland op maart 01, 2025, 10:30:21
heb jij die fantastische aanval waar de klasse van afdruipte gemist? Dat was net na de 2-0. Balk miste maar dat was genieten en daar kom ik voor. Dat dingen niet goed gaan weet je maar als de intentie er maar is.

Klopt die ja. Was die op de paal of niet. Dat had het wel afgemaakt.