Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pool Cambuur - Top Oss vrijdag 14 februari 20:00

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, februari 11, 2025, 20:54:57

Vorige topic - Volgende topic

Stiens


Ollie


oost


wacko jacko

1-0 Afolabi
2-0 Balk
3-0 Rolke

Ruststand 3-0

4-0 Diemers
5-1 Kooistra

Eindstand 5-1
3x geel

okkele

is de volgorde van doelpuntenmakers niet belangrijk?

3 - 0 (1-0)
afolabi
balk
balk

:gelekaart
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bubba

Noord, zuid, oost, west, ik fien ut allemaal wel best.

Specuveter

Rust 1-0
Einde 4-1
Vier keer Balk

Vier geel
1 rood.

Destroyer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 11, 2025, 20:54:57
(0-0)

4-1

4x Hilterman

4x geel

Kuz, topper je moet ff je pool aanpassen.... Tenzij je je CO vrienden graag wat voorsprong op je willen geven  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

6-2 (3-0)

Balk
Balk
Balk
Afolabi
Diemers
Fedde

Vijf  :gelekaart
Een  :rodekaart

Kreeg ff een flashback naar de 8-1 van weleer tegen Top Oss  |:)

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Destroyer op februari 14, 2025, 14:26:46
Kuz, topper je moet ff je pool aanpassen.... Tenzij je je CO vrienden graag wat voorsprong op je willen geven  :devil

Zijn de gele kaarten afgeschaft? wist ik niets van
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Stiens


nee,wel?


Destroyer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 14, 2025, 15:21:29
Hiterman kan dus nog niet spelen?

Cambuur moet het tegen TOP Oss nog doen zonder Jeredy Hilterman. Eerder deze week zei De Jong nog dat de spits weer beschikbaar zou zijn, maar hij heeft nog wat langer nodig om te herstellen van de blessure die hij in de wedstrijd tegen Telstar aan zijn schouder opliep. ?Ik had inderdaad gehoopt dat-ie er weer bij zou zijn.?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Gasgeve