Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Excelsior - Cambuur [26-10-24]

Gestart door Inferno-058, oktober 08, 2024, 17:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

fred

En we zijn even de minst gepasseerde ploeg, hoe gek het ook klinkt als je naar de ranglijst kijk.

Hoop uiteraard op een stunt vanmiddag, maar vrees dat Excelsior het gestuntel van v. Mullen w?l afstraft..

Mattias

Citaat van: fred op oktober 26, 2024, 11:04:00
En we zijn even de minst gepasseerde ploeg, hoe gek het ook klinkt als je naar de ranglijst kijk.

Hoop uiteraard op een stunt vanmiddag, maar vrees dat Excelsior het gestuntel van v. Mullen w?l afstraft..
lekker blijven hakken en zagen, krijgen de spelers allemaal lekker veel zelfvertrouwen van.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Mattias op oktober 26, 2024, 14:04:38
lekker blijven hakken en zagen, krijgen de spelers allemaal lekker veel zelfvertrouwen van.

Ah, daar is Mattias van Mullem ook weer :_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Een keertje onverdiend met mazzel winnen mag ook best een meertje.
Zo hebben we al te vaak verloren, nu maar eens omgekeerd.

R058

Citaat van: fred op oktober 26, 2024, 11:04:00

Ik heb liever een speler als Van Mullem die het probeert om in te dribbelen en een pass vooruit te spelen dan iemand die alleen maar veilig speelt. Daarnaast liggen zijn fouten ook niet alleen aan hemzelf. We hebben te veel spelers die zich verstoppen of slecht zijn in vrijlopen. Tel daarbij op dat we geen vaste opbouwpatronen hebben. Dan kun je erop wachten dat het misgaat.

papier

Citaat van: R058 op oktober 26, 2024, 14:23:48
Ik heb liever een speler als Van Mullem die het probeert om in te dribbelen en een pass vooruit te spelen dan iemand die alleen maar veilig speelt. Daarnaast liggen zijn fouten ook niet alleen aan hemzelf. We hebben te veel spelers die zich verstoppen of slecht zijn in vrijlopen. Tel daarbij op dat we geen vaste opbouwpatronen hebben. Dan kun je erop wachten dat het misgaat.

Daarnaast heeft hij verdedigend best zijn waarde. Bergsma was voetballend natuurlijk beter. De roep om Bergsma vorig seizoen was best groot terwijl die in dienst van Cambuur geen enkel duel heeft gewonnen. De kritiek op V Mullem is een beetje buiten proporties in mijn ogen. En zeer selectief.

okkele

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 26, 2024, 14:06:57
Ah, daar is Mattias van Mullem ook weer :_schater
hij heeft wel gelijk.
ik snap die behoefte ook niet om eigen spelers en staf altijd maar af te moeten branden.
of ze hier lezen betwijfel ik hoor, weinig inhoud wat dat betreft hier.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Holwerd voor Cambuur

Hij speelt echt ontzettend veel korte ?n lange ballen bij de tegenstander in de voeten. Dat heeft iedereen kunnen zien.
Dat Fred dan zegt dat hij bang is dat Excelsior dat w?l afstraft, is toch niks geks aan?

Los daarvan: Mattias reageert opvallend vaak op degenen die iets negatiefs over Van Mullem zeggen. Daar refereerde ik aan ;)
Misschien lezen ze (speler/familie/vrienden) dus toch w?l mee ondanks de inhoud.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 26, 2024, 16:25:11
iemand een linkje?

Het is gewoon op het open kanaal, of heb je die niet beschikbaar?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

AL

fred

Knappe goal van ons etterba(l)kje  |:)

CambuurArnhem

Wat zou hij toch allemaal tegen scheids- en grensrechter lopen te praten? Maar de goal was prima, lekker!