Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - FC Emmen (zo. 29/9 16:45)

Gestart door fred, september 23, 2024, 21:44:36

Vorige topic - Volgende topic

Stanley

Citaat van: janou op september 30, 2024, 16:56:00
Tweedelig denk ik.

2. Tegen J Utrecht werd er wel gewonnen, maar ik vond niet dat hde verdediging en middenveld goed stond. Hebben echt wel redelijk wat weggegeven. Helemaal V Mullem begon gewoon zwak aan die pot. Goed hersteld overigens, maar ik begrijp wel dat je hem dan slachtoffert.
1. Henk wilt echt wel gaan toewerken naar een vast team, en qua kwaliteit vindt hij Nieling en Souren daarbij horen. Maar vooral Souren valt mij verschrikkelijk tegen.

Ik vond het grootste probleem inderdaad de kantwissel naar hun linkerkant waardoor er elke keer onder onze druk werd uitgespeeld. Dat viel mij ook op. Feit is dat we hier geen antwoord op hadden. Ben benieuwd wat de TS hier aan heeft willen doen om dit voor elkaar te krijgen om toch meer druk te kunnen krijgen en waarom dat niet goed uitpakte.
Hier kan ik mij wel in vinden, maar mijn zorg is, dat het nodige zelfvertrouwen hierdoor een deuk op loopt bij de toch al onzekere spelers.

Josli

Citaat van: richard op september 30, 2024, 16:10:50
In het begin dreigend? Deed helemaal niks die gast echt wat een aanfluiting

Ja hoor. De linkerkant, met Mercera, Pauwels en Diemers liep in de beginfase best goed. Zelfs het druk zetten ging in het eerste kwartier wel aardig. Daarna zette Emmen het om , door dubbele dekking te geven en had Pauwels niet veel meer in te brengen. Dat hij niet echt van het harde werken en het meeverdedigen is hebben we ook allemaal kunnen zien.
Overigens lag bij ons daarom ook telkens heel erg veel ruimte aan de rechterkant. Diemers opende daar ook een aantal keren mooi. Grote verschil was, dat de linkerkant van Emmen wel kan voetballen. Onze rechterkant kan in de derde klasse niet eens mee. Ottesen, Rolke, Balk. Dat is pas armoede.

Misschien de beelden nog eens even terugzien Richard. Want na zo'n wedstrijd blijft vaak het negatieve hangen. Misschien bij de een wat meer dan bij de ander.

denistel

pauwels oek een lichtgewicht duwtje en hij leit om balk en de jong
oek pakken geen bal af omdat ze fysiek te kort komen daar door
ken de tegenstander zo weer opstomen en komen de anderen
in de problemen.

PePe

Ook ik vond de emmenaren veel slimmer spelen, voodat ze de bal aangespeeld kregen hebben ze al een idee naar wie ze de bal zouden doorspelen. Hadden ook een strijdwijze/spel Idee. Waren ook veel rustiger aan de bal.

zeewolde

Citaat van: zeewolde op september 30, 2024, 10:29:01
Ik plaats hem hier ook nog even, iemand enig idee?

Voor de wedstrijd was er een bal te winnen met hooghouden. Ging van Cambuur zelf uit. Iemand enig idee waar ik foto van de winnares kan vinden?
Komt dit op Cambuur.nl?

Ik kom graag in bezit van de foto.
niemand een idee hoe ik hierover aan info kan komen?
Heb Cambuur op X benaderd, krijg ik geen enkele reactie op.

papier

Citaat van: zeewolde op oktober 02, 2024, 20:31:57
niemand een idee hoe ik hierover aan info kan komen?
Heb Cambuur op X benaderd, krijg ik geen enkele reactie op.

Info@Cambuur mailen? En wellicht is het gewoon Henk Jan Dijks die een foto maakte? (zelf niks van meegekregen)

zeewolde

Citaat van: papier op oktober 02, 2024, 20:35:02
Info@Cambuur mailen? En wellicht is het gewoon Henk Jan Dijks die een foto maakte? (zelf niks van meegekregen)
Nee,  foto werd door iemand gemaakt die bij dat hooghouden hoorde.

Was achter de oosttribune bij de opgang, komend vanaf noord

Foto is genomen op oost naast uitvak

Huizen

Alle foto's van Dijks staan altijd op cambuurimages.nl. Denk inderdaad Cambuur zelf of Cambuur Verbindt ofzoiets.