Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ilias Alhaft

Gestart door Fish!!!, september 03, 2024, 13:11:34

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op december 14, 2024, 12:54:26
Goal kwam ook bij hem weg.

Ja en nee. Hij wilde weer eens uit een onmogelijke hoek zelf op goal schieten.

Toegegeven dat ik alleen thuiswedstrijden zie, maar ik zie nauwelijks meerwaarde in Alhaft (op de buiten).
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

YellowBlue

Citaat van: sunderland op december 14, 2024, 12:54:26
en toch deed hij 10 min erg goed voordat hij die blessure kreeg. Goal kwam ook bij hem weg.

Is geen teamplayer. Bal krijgen, naar binnen dribbelen en zelf schieten,  keer op keer. Vind hem ook lafjes terug verdedigen. Heeft mij nog lang niet overtuigd.

Specuveter

Terug verdedigen lijkt niet zijn hobby inderdaad.

anderszchristian

Heeft alleen een goede voorzet in zijn benen. Denk dat hij met een echte spits veel beter zou renderen. Het is nu veel naar binnen en uit wanhoop op doel proberen te schieten.

sunderland

Citaat van: YellowBlue op december 15, 2024, 21:38:26
Is geen teamplayer. Bal krijgen, naar binnen dribbelen en zelf schieten,  keer op keer. Vind hem ook lafjes terug verdedigen. Heeft mij nog lang niet overtuigd.
wat een onzin. Hij speelt juist te ver terug. Dat zal de opdracht zijn aan de rechterkant compact houden om aan linkerkant juist ruimte te maken voor Pauwels. Alhaft is niet die speler die constant diepgaat wat iedereen met een buitenspeler nog steeds voor ogen heeft want die snelheid heeft hij niet. Dat Mercera zo goed speelt komt ook door hem. Tis wel zo dat hij op zijn tenen loopt maar dat komt ook ergens vandaan?

Vlampiep

Citaat van: anderszchristian op december 16, 2024, 12:30:17
Heeft alleen een goede voorzet in zijn benen. Denk dat hij met een echte spits veel beter zou renderen. Het is nu veel naar binnen en uit wanhoop op doel proberen te schieten.
Met Uldrikus hadden we geen vleugelspelers met een goede voorzet, nu wel vleugelspelers met redelijk goede voorzet en geen spits.
Het zit wat dat betreft niet echt mee.

Specuveter

Citaat van: Vlampiep op december 16, 2024, 13:34:42
Met Uldrikus hadden we geen vleugelspelers met een goede voorzet, nu wel vleugelspelers met redelijk goede voorzet en geen spits.
Het zit wat dat betreft niet echt mee.
Hopelijk na de winterstop vleugels EN een goede spits!!

Bankzitter

Eigenlijk komen we nog een vleugelspeler tekort, aangezien Balk vooral als spits wordt gebruikt en vVeen en Kooistra nog veel in O21 spelen (Die zullen daar ook nodig zijn om op het hoogste niveau te handhaven).

Specuveter

Na de winterstop met een nieuwe spits verwacht ik Pauwels en Balk op de vleugels.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op december 16, 2024, 14:26:28
Eigenlijk komen we nog een vleugelspeler tekort, aangezien Balk vooral als spits wordt gebruikt en vVeen en Kooistra nog veel in O21 spelen (Die zullen daar ook nodig zijn om op het hoogste niveau te handhaven).
dat zeg ik al het seizoen we komen een fitte spits tekort en vleugelaanvaller?.

YellowBlue

Citaat van: sunderland op december 16, 2024, 12:36:02
wat een onzin. Hij speelt juist te ver terug. Dat zal de opdracht zijn aan de rechterkant compact houden om aan linkerkant juist ruimte te maken voor Pauwels. Alhaft is niet die speler die constant diepgaat wat iedereen met een buitenspeler nog steeds voor ogen heeft want die snelheid heeft hij niet. Dat Mercera zo goed speelt komt ook door hem. Tis wel zo dat hij op zijn tenen loopt maar dat komt ook ergens vandaan?
Jij mag dat onzin vinden, geen probleem. Ik heb het niet over wel of niet diep gaan. Ik vind hem veel te veel op zijn eigen acties focussen. Hoe vaak hij een buitenom komende Mercera over het hoofd ziet of geen (terug getrokken) voorzet aan medespelers geeft is storend. Hij heeft oogkleppen op. Prima die actie naar binnen en schieten, maar dit dan wel afwisselen met acties of passes om een medespeler te bereiken.

sunderland

Citaat van: YellowBlue op december 16, 2024, 15:00:58

Jij mag dat onzin vinden, geen probleem. Ik heb het niet over wel of niet diep gaan. Ik vind hem veel te veel op zijn eigen acties focussen. Hoe vaak hij een buitenom komende Mercera over het hoofd ziet of geen (terug getrokken) voorzet aan medespelers geeft is storend. Hij heeft oogkleppen op. Prima die actie naar binnen en schieten, maar dit dan wel afwisselen met acties of passes om een medespeler te bereiken.
snap niet wat jij ziet, de dingen jij noemt doet hij juist allemaal wel.

sunderland

Citaat van: Specuveter op december 16, 2024, 14:44:32
Na de winterstop met een nieuwe spits verwacht ik Pauwels en Balk op de vleugels.
vind Balk op de vleugel maar matig. Iedere x als hij op de vleugel gaat spelen in het einde brengt hij helemaal niks

anderszchristian

Citaat van: sunderland op december 16, 2024, 16:29:30
vind Balk op de vleugel maar matig. Iedere x als hij op de vleugel gaat spelen in het einde brengt hij helemaal niks
Was vorig seizoen in de 'Kallon rol' op de zijkant bij heel veel doelpunten betrokken

Bankzitter

Het is juist toch goed om verschillende types als buitenspelers te hebben?
Korte speelde ook anders dan Kallon en Ortmangoen was weer een ander type.
Ze hebben allemaal wel hun plussen en minnen, een grijze muis op de buiten heb je weinig aan.

Afhankelijk van de vorm en de wedstrijd kiezen wat er nodig is.
Helaas is er alleen op dit moment weinig te kiezen en dan komen de terkortkomingen wat meer naar boven.