Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: Tanjajeah op mei 07, 2026, 12:23:28
Blijkbaar ziet Lambooy het niet zitten, met Diemers de Eredivisie in. Anders kan ik het niet verklaren.

Of de eisen van Diemers zijn niet re?el

Andy King

Tsja... Ik had hem er graag bij gehad, maar als je er samen niet uitkomt houdt het op. En nu verder. Het valt en staat niet bij Diemers alleen.

wacko jacko

Het is wachten welk konijn Lambooij uit zijn hoed tovert.

Galdiano

Liet nu soms al kinderlijk eenvoudig zijn mannetje lopen. In de eredivisie is het nog meer lopen. Al helemaal met het spel van Plat.
Ik denk dat wij hem niet gaan missen.

Ze laten hem echt niet zomaar gaan als er geen waardige opvolgers te kriigen zijn die wellicht ook nog eens goedkoper zijn.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Zou Mark ons verder hebben gebracht in de eredivisie? Lambooy heeft de sentimenten die wij hebben niet en misschien is dat maar goed ook.

Galdiano

Citaat van: De Gast op mei 07, 2026, 13:34:06
Zou Mark ons verder hebben gebracht in de eredivisie? Lambooy heeft de sentimenten die wij hebben niet en misschien is dat maar goed ook.

Helemaal mee eens. Leuk dat Kian, Toni en Mark hier spelen, maar Lambooij kijkt puur zakelijk zoals het hoort.  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Specuveter

Aan de ene kant jammer
Maar Cambuur is nu eenmaal op een bepaalde manier financieel bezig
Dus zal er een prima opvolger komen die over twee jaar weer met dikke winst word verkocht.

EdsjeSCC

Ik heb al eerder gezegd dat ik denk dat hij juist in de eredivisie heel belangrijk kan zijn, bal bij zich houden, vrijwel altijd naar de goeie kleur of een vrije trapje binnen slepen en zodoende lucht kan verschaffen aan het elftal als er veel verdedigd moet worden.

Dat hele idee dat Plat buitenaards voetbal gaat spelen is ook eerst zien dan geloven. Zoals altijd hangt dat nogal van de kwaliteit van de selectie af. Nu heeft Lambooij dat tot nu toe heel goed gedaan dus moeten we hem daarbij misschien het voordeel van de twijfel geven in deze kwestie. Het is geen gemakkelijke en best een impopulaire beslissing, hiermee zet hij ook wel meteen druk op de eerste speelrondes vind ik. 4 wedstrijden 2 punten -> hadden we Diemers maar gehouden. Plus hij moet nu op zoek naar 9 nieuwe basisspelers. Succes en heek erg benieuwd wat er allemaal gaat komen

De Gast

2 uit 4 is toch heel re?el, ook met Mark.

YellowBlue

Voetbaltechnisch gezien en als jongen van de stad is het erg jammer.
Maar niemand is groter dan de club. Een jaar contract + een extra jaar bij x aantal wedstrijden is toch een helemaal niet zo'n gek voorstel voor een 32 jarige? Het zal dus ook op salaris geklapt zijn.


EdsjeSCC

Citaat van: De Gast op mei 07, 2026, 13:50:28
2 uit 4 is toch heel re?el, ook met Mark.

Vertel jij dat onze schatjes op Noord allemaal even?

666

Met Yuri Rose gingen wij ook niet de eredivisie in (die stopte zelf), terwijl hij denk ik wel 1 van de belangrijkste ervaren spelers was. Er komt weer een ander voor Mark, hoe spijtig het ook voor veel mensen is.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

fred


mario

Bijzonder jammer.