Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Maikel Kieftenbeld

Gestart door SaVaGe, augustus 08, 2024, 12:32:13

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Zeer ervaren voetballer die alles ziet
Belangrijk op middenveld.

Galdiano

Citaat van: denistel op november 09, 2024, 00:28:56
speelde wel ok maar geen dreiging naar de goal helaas te weinig
ondersteuning voor de 3 aanvallers

Daar speelt hij toch ook niet? Het is een controlerende middenvelder die de balans moet bewaken. En dat doet hij meer dan uitstekend.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op november 09, 2024, 08:55:58
Daar speelt hij toch ook niet? Het is een controlerende middenvelder die de balans moet bewaken. En dat doet hij meer dan uitstekend.
idd. Hij speelde een fantastische wedstrijd. Je kunt niet met 3 middenvelders hoog gaan spelen. Iedere x als een back ging bleef hij hangen en als het kon speelde hij ook hoger op het middenveld. De eerste 20 minuten speelde hij steeds halverwege hun helft en hadden wij de druk er vol op.  Net even interview gezien van hem en dan hoor je wat zijn ervaring is. We hebben gewerkt om zover te komen en dan moet er vanaf nu nog een tandje bij. Hij had het elftal toe gesproken toen het minder ging. Dat als het minder ging vaak iedereen voor hemzelf kiest maar dat ze vooral voorelkaar moesten blijven werken.

okkele

Citaat van: Bankzitter op november 09, 2024, 04:25:16
Kieftenbelt zeer goed 1ste helft.
2e helft Poll.

Balk de beste over 90 minuten.
helemaal eens.
alle 3 heel goed maar balk werkt zich ook nog eens een slag in de rondte.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

YellowBlue

Citaat van: denistel op november 09, 2024, 00:28:56
speelde wel ok maar geen dreiging naar de goal helaas te weinig
ondersteuning voor de 3 aanvallers
hij is een verdedigende middenvelder, geen 10 toch??

Arno A

https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/17365022/speech-van-maikel-kieftenbeld-was-de-ommekeer-voor-sc-cambuur-dat-is-wel-heel-veel-eer

Zijn contract loopt ook af. Zou hij niet volgend seizoen op de plek van van Mullem kunnen spelen? Desnoods voor een half jaar, terwijl je dan ook een jeugdspeler langzaam kan brengen. Kieftenbeld kan dan mooi zijn ervaring overbrengen. Ik weet ook wel dat het ervan af hangt of je kkd of eredivisie speelt.

Stel dat je niet ( heel) veel geld hebt te besteden. We weten allemaal wel, waar de topprioriteit ligt.

Stiens

Te traag voor in het centrum van de verdediging.

Galdiano

Citaat van: Stiens op april 04, 2025, 09:17:04
Te traag voor in het centrum van de verdediging.

Absoluut niet mee eens. Positioneel kan hij zoveel compenseren.
Schouten was nog trager. Die mis ik nog steeds. Voetballend zo goed en rustig. En altijd op de juiste positie. Wel ben ik van mening dat er afscheid genomen moet worden. Puur kijkend maar de leeftijd.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

IK vind hem echt prima in alle wedstrijden die hij meegedaan heeft.

Ik zou hem er lekker bijhouden als je niet een betere ervaren 12e man kan vinden. Het is een echte winnaar.
Gewoon op 6, dat wel.

Vlampiep

Het zou niet onverstandig zijn Kieftenbelt nog een jaartje bij de selectie te houden, ongeacht KKD of Eredivisie.

CambuurAmersfoort

Zeker weten proberen om nog een jaar aan boord te houden voordat hij definitief stopt.
Hij is tevreden in zijn rol als reserve en heeft een bak aan ervaring. Zo'n ideale 12e man met die ervaring gaan wij echt niet ergens anders vinden.


mark1989

Ja mee eens lekker houden. Een vervanger in zijn rol vind je toch niet. En hij is fit genoeg om in te vallen en op het middenveld controle te pakken in wedstrijden als je het even moeilijk hebt.

Noordcambuur

Niet verlengen met Kieftenbelt en de Leeuw we moeten vooruit.

Bankzitter

Er zit wel verschil in de fitheid van Kieftenbelt en van De Leeuw.
Prima als je een betere vind als kieftenbelt met zoveel ervaring maar dat zal niet zo eenvoudig zijn.