Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Michael de Leeuw

Gestart door Stiens, juni 11, 2024, 11:55:45

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Kans alleen voor de keeper had erin gemoeten natuurlijk!!

AL

Citaat van: sunderland op september 14, 2024, 10:04:50
Speelde gewoon goed. Hij moet scoren dat is duidelijk maar zijn samenspel met Diemers is heel goed

Eens!

YellowBlue

Hij kan wel op 10 als de nieuwe spits kan spelen

V-man

Je kan de man nou toch niet meteen afrekenen. Hoeveel echt renderende spitsen hebben we hier gehad? Ok Muhren is echt de buitencategorie wat dat betreft!

denistel

Citaat van: V-man op september 15, 2024, 21:52:47
Je kan de man nou toch niet meteen afrekenen. Hoeveel echt renderende spitsen hebben we hier gehad? Ok Muhren is echt de buitencategorie wat dat betreft!

vd laan mols de gier bruin de vries ogbeche rontberg vd ark

Bankzitter

Wordt er nou serieus getwijfeld aan het scorend vermogen van iemand die 85 goals in de eredivisie maakte en 48 in de KKD?
Hij heeft 3x een grote kans gehad tot nu toe en eentje afgekeurd. De Leeuw gaat de kansen echt wel afmaken vanaf nu.

V-man

vd laan mols de gier bruin de vries ogbeche rontberg vd ark. ok duidelijk maar de laatste jaren niet! behoudens Muhren

Bankzitter

Eerste seizoen van Uldrikis goed genoeg om hem daarna aanvoerder te maken.
Smit hoog op de topscorerslijst en voor een recordbedrag verkocht.
Helemaal mislukt zijn die 2 ook niet.

Muhren was de beste ooit, daarmee kun je niet vergelijken.

Bankzitter

#53
Voor Muhren was er Barto en ook vd Streek.

Robertha was ook niet heel slecht. Rossi, Boere en Derksen wel mislukt.
Ik mis er nog eentje denk ik die geen indruk gemaakt heeft.
Edit: Conraad onder Hake nog veel in de spits gespeeld.

michello

#54
Houwing was ook drama en Ketting viel tegen.

Hebben ook wel spitsen gehad die het naar behoren gedaan hebben:

Hemmen
Dijkhuizen
De Freitas
Nelisse

Huizen


sunderland

Citaat van: Bankzitter op september 15, 2024, 23:45:30
Voor Muhren was er Barto en ook vd Streek.

Robertha was ook niet heel slecht. Rossi, Boere en Derksen wel mislukt.
Ik mis er nog eentje denk ik die geen indruk gemaakt heeft.
Edit: Conraad onder Hake nog veel in de spits gespeeld.
Remco Boere deed het uitstekend en met Tom Boere eindigden we het hoogste ooit.

CambuurArnhem


Kuzmanovic-Apeldoorn

Kuzmano....... ach laat ook maar
Henk, held, bedankt

Andy King

Citaat van: denistel op september 15, 2024, 22:11:04
vd laan mols de gier bruin de vries ogbeche rontberg vd ark

Kom op zeg, dat zijn namen van voor de oorlog.