Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bens

Citaat van: Stiens op april 13, 2026, 16:49:27
"Volgens technisch manager Lars Lambooij van SC Cambuur duurt het niet lang meer voordat de eerste aanwinst wordt gepresenteerd."
Vertel waar heeft Lars Lambooij dit gezegd?

Stiens

Hertenkamp Podcast van LC

Andy King

sunderland

Noordcambuur

sunderland

zeewolde

Seuntjens is Vergane Glorie. Speelt toch bijna niet meer.

Laat ze eerst Diemers verlengen en dan nieuwe spelers mee beginnen.
Je kunt maar vast een aanvoerder onder contract hebben.

Zou mooi zijn als je de 25e tegen Vitesse weet dat Diemers blijft.

Noordcambuur

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

el haj

Kan me nog een wedstrijd van Seuntjens in Leeuwarden herinneren; volgens mij was dat in ons laatste Eredivisiejaar tegen RKC. Hij was toen letterlijk de slechtste speler op ?t veld, had (en heb) nog nooit een speler zo onge?nteresseerd zien ballen in de Eredivisie. Liep alleen maar te zaniken en liep geen meter teveel.

Tuurlijk, het is al een tijdje geleden en een momentopname maar ook toen was ?ie al voorbij de dertig. Niet het type dat de kar gaat trekken als het even tegenzit iig. Type vd Water wat mij betreft; moet je denk ik niet willen - ik niet iig.

Bernardo

Seuntjes heeft zijn beste tijd toch wel gehad, komt er bij Groningen ook nauwelijks aan te pas.

Noordcambuur

Vlampiep

Als de club met Seuntjes verder zou willen en Diemers laat vertrekken, kan je daar een conclusie aan verbinden dat Cambuur totaal geen aspiraties heeft voor het komend seizoen.

Bens

Citaat van: Vlampiep op april 13, 2026, 20:53:19
Als de club met Seuntjes verder zou willen en Diemers laat vertrekken, kan je daar een conclusie aan verbinden dat Cambuur totaal geen aspiraties heeft voor het komend seizoen.
Helemaal eens

upweer

Hoe kom je bij Seuntjes?