Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

We naderen het einde van de transferperiode:

Gaat Binder weg?
Gaat Nap weg?

En komen daar nog vervangers voor?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: zeewolde op januari 28, 2026, 10:18:29
We naderen het einde van de transferperiode:

Gaat Binder weg?
Gaat Nap weg?

En komen daar nog vervangers voor?
Wanneer sluit dit window?
Henk, held, bedankt

zeewolde

2 februari volgens mij

Specuveter

Met andere woorden word het een pizza dag of niet?
Er was ook nog een spits in aantocht toch?

Eewal

Ik weet wel dat vd Valk extra tiramisu heeft gemaakt.

michello

Citaat van: zeewolde op januari 28, 2026, 10:18:29
We naderen het einde van de transferperiode:

Gaat Binder weg?
Gaat Nap weg?

En komen daar nog vervangers voor?

Nap mag ook later nog weg toch? Of geldt dat niet voor een amateurcontract?

Galdiano

Citaat van: michello op januari 28, 2026, 11:23:38
Nap mag ook later nog weg toch? Of geldt dat niet voor een amateurcontract?

Die mag ook na 2 februari vertrekken door zijn amateurcontract.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

justremco

Citaat van: zeewolde op januari 28, 2026, 10:36:06
2 februari volgens mij

Wereldwijd 2 februari maar in Nederland 3 februari :insane

dit is mien club

Citaat van: Specuveter op januari 28, 2026, 10:42:34
Met andere woorden word het een pizza dag of niet?
Er was ook nog een spits in aantocht toch?

Spits alleen bij vertrek Binder
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Tanjajeah

Gelukkig is het op het uitgaande front heerlijk rustig bij Cambuur. Bepalende spelers als Baouf en Sjostrand lijken gewoon te blijven (al weet je dat natuurlijk pas zeker als de transferperiode voorbij is). Vergelijk dat eens met de Graafschap.

Voorstopper

Laten we het hopen, schijnt dat St Etienne zich gemeld heeft voor Baouf

Derkx R.H.

Citaat van: Voorstopper op januari 29, 2026, 10:43:20
Laten we het hopen, schijnt dat St Etienne zich gemeld heeft voor Baouf
Gevraagd naar de mogelijkheden meer niet, en die zijn voor alle clubs deze winter hetzelfde...

Derkx R.H.

Citaat van: Tanjajeah op januari 29, 2026, 10:23:43
Gelukkig is het op het uitgaande front heerlijk rustig bij Cambuur. Bepalende spelers als Baouf en Sjostrand lijken gewoon te blijven (al weet je dat natuurlijk pas zeker als de transferperiode voorbij is). Vergelijk dat eens met de Graafschap.
Dat weet je nu al.....

Tanjajeah

Citaat van: Derkx R.H. op januari 29, 2026, 10:51:11
Dat weet je nu al.....

Ja? Ook als er opeens een club met 5 miljoen op de stoep staat? Kan zomaar, in de slotdagen van de transferwindow.  :D

Bankzitter

Dan maak je er een terughuurconstructie van en anders kijk je of Kooij het risico afdekt als we niet verkopen.