Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op juli 18, 2025, 14:35:55
Ik hoop dat het niet lang duurt voordat we weer nieuwe spelers zien in Leeuwarden.
iedere speler waar wij nu voor komen zal meer moeten kosten

Fish!!!

Ach als t lang duurt zeuren we hier weer met zn allen, en wordt er snel iemand gehaald dan is dat weer te snel :D.
Verkopen we dik, dan hebben we geen ambitie, maar verkopen we niet dan hadden we moeten verkopen. Uiteindelijk zal negativisme hier hoogtij vieren (en dat is iets anders dan dat realisme is).

We zijn slechts een club in de marge van het Europese voetbal, en totaal afhankelijk van inkomsten en de daarbij behorende mogelijkheden om spelers aan te trekken. We kunnen met zn allen eens blij zijn dat de spelers de kans krijgen onder Henk, en dat Lambooij blijkbaar toch een prima netwerk heeft (Zoals hij bij RKC verschillende spelers ook heeft gehaald).


Specuveter

Men weet nu natuurlijk wel dat we voor paar miljoen hebben verkocht en zullen eventuele vraagprijs/transfersom omhoog gooien.

Andy King

Citaat van: Specuveter op juli 18, 2025, 16:23:41
Men weet nu natuurlijk wel dat we voor paar miljoen hebben verkocht en zullen eventuele vraagprijs/transfersom omhoog gooien.

Tsja, het is maar hoe je het bekijkt. Bij veel andere clubs is ??n miljoen echt peanuts. Ook in NL.

mark1989

Citaat van: Specuveter op juli 18, 2025, 16:23:41
Men weet nu natuurlijk wel dat we voor paar miljoen hebben verkocht en zullen eventuele vraagprijs/transfersom omhoog gooien.

Ik denk niet dat het zo werkt. Spelers hebben een bepaalde marktwaarde en die stijgt niet omdat een club meer geld op de bank heeft staan. Het blijft een kwestie van vraag en aanbod.

Holwerd voor Cambuur

Joel Zwarts is ook transfervrij kwam ik voorbij. Is dat niet wat voor ons?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 18, 2025, 21:13:23
Joel Zwarts is ook transfervrij kwam ik voorbij. Is dat niet wat voor ons?
was beste speler maar hoe die nu is ?

sunderland

Kan Otessen niet terug

mark1989

Cambuur gaat weer op zoek naar een parel. Iemand die kan uitgroeien tot een hele goeie verdediger. En die veel potentie heeft. Dat is Ottesen niet.
Er komt wel een interessante speler aan denk ik. Helemaal als Galvez niet lukt.

Trainert!

Citaat van: sunderland op juli 18, 2025, 22:00:36
Kan Otessen niet terug


Als je al heinwee naar otessen hebt....die was pas wisselvallig. Goede momenten met totaal onverklaarbare momenten afwisselen.  Geduld, er zal vast een betere komen

Delfzijl/Cambuur

Huh?
Trainert klinkt verstandiger als Sunderland... nog nooit meegemaakt dit. Wie gaat vooruit of wie gaat achteruit.....

Love you both... :proost
|:)

Noordcambuur

Postema in de belangstelling van de Graafschap en Emmen uit KKD en Telstar uit de ED.

Oud Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op juli 19, 2025, 09:09:28
Postema in de belangstelling van de Graafschap en Emmen uit KKD en Telstar uit de ED.
Die past hier niet is een speler voor een 2 spitsen systeem

Specuveter

Nog ??n ervaren verdediger erbij
Schouten
Bennamar
Steenvoorden

Linksback
Bradley de Nooier


Vleugelspeler
Kewal
Mallahi
Berden


AL

Citaat van: Oud Cambuur op juli 19, 2025, 09:29:07
Die past hier niet is een speler voor een 2 spitsen systeem

Net Balk maar dan wel wat beter.
Maar ik denk dat we de aanval al rond hebben qua basis.