Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Ach vakantiemodus? weekend was al begonnen voor mij 8)

dit is mien club

Citaat van: zeewolde op juli 04, 2025, 09:40:32
Visser al contract getekend? :devil

Nee, is sien hengel vergeten
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

sunderland

Citaat van: Bankzitter op juli 04, 2025, 09:53:27
Reijnen was een prutser als TD, daar kan ik het wel mee eens zojn.
Maar die hebben we slim verkocht en nog een openingswedstrijd aan overgehouden.
Wat zouden we overhouden aan de wedstrijd vandaag , halve ton?
dom praat. Wat had Reijnen voor budget? 0,0

Bankzitter

Genoeg om vOsch, vKaam en vd Water en nog een paar overbetaalde gasten te betalen. Bij Lambooij werden die direct weggwerkt.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op juli 04, 2025, 13:19:32
Genoeg om vOsch, vKaam en vd Water en nog een paar overbetaalde gasten te betalen. Bij Lambooij werden die direct weggwerkt.
ja dat kon hij op dat moment uitgeven? Van Osch moest van de kapotmaker komen, v kaam was er al en van de water ook al . Must met andere argumenten komme.

Lore

Citaat van: sunderland op juli 04, 2025, 13:04:52
dom praat. Wat had Reijnen voor budget? 0,0

Ik kan niet inschatten of hij zijn werk goed deed, maar het was wel een enorme gok om iemand zonder enige ervaring direct te benoemen als TD. Een gok die ik gewoon verkeerd is uitgevallen, want hij kwam er al snel achter dat hij liever op het veld staat.

sunderland

Citaat van: Lore op juli 04, 2025, 13:42:57
Ik kan niet inschatten of hij zijn werk goed deed, maar het was wel een enorme gok om iemand zonder enige ervaring direct te benoemen als TD. Een gok die ik gewoon verkeerd is uitgevallen, want hij kwam er al snel achter dat hij liever op het veld staat.
dat hij wel verstand van voetbal heeft is duidelijk. Slot wou hem mee en hij bepaalde samen met baardmans het plan voor Feyenoord in de championsleaque.

Lore

Citaat van: sunderland op juli 04, 2025, 14:21:10
dat hij wel verstand van voetbal heeft is duidelijk. Slot wou hem mee en hij bepaalde samen met baardmans het plan voor Feyenoord in de championsleaque.

Ja; het moet een goede assistent zijn. Maar er zijn meer vaardigheden nodig als technisch directeur

Bankzitter

Onderhandelen, hard durven ingrijpen. Lambooij heeft het spelletje blufpoker met Diemers ook gewonnen.

Oud Cambuur

Volgens Henk in een interview met ESPN zijn ze met leuke spelers bezig om hier heen te halen. Nou lijkt mij dat je met leuke spelers de oorlog niet wint het moeten goede spelers zijn met toegevoegde waarde. Zeer benieuwd wat er komen gaat de komende 5 weken

Bankzitter

De meeste posities zij al prima bezet. Op de posities van Nartey en Balk kun je nog doorselecteren en Pauwels zul je moeten vervangen, maar waar nog meer dan?

Oud Cambuur

een goede rechtsback er bij ben niet zo'n mercerafan een scorende middenvelder zou ook zeer welkom zijn dat zie ik Souren en Diemers niet doen en een goede linksback mag er ook bij Galvez is ook nog maar 19 en die heeft ook zijn up en downs

wiekie1969

Citaat van: Oud Cambuur op juli 06, 2025, 07:29:20
Volgens Henk in een interview met ESPN zijn ze met leuke spelers bezig om hier heen te halen. Nou lijkt mij dat je met leuke spelers de oorlog niet wint het moeten goede spelers zijn met toegevoegde waarde. Zeer benieuwd wat er komen gaat de komende 5 weken

Ik oek.

Noordcambuur

Wat moet er nog bij,

Centrale verdediger
Rechter verdediger
Linkerverdediger Galves en ?.
Linksbuiten
Rechtsbuiten
Spits

Oud Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op juli 06, 2025, 08:28:02
Wat moet er nog bij,

Centrale verdediger
Rechter verdediger
Linkerverdediger Galves en ?.
Linksbuiten
Rechtsbuiten
Spits

Spits gaat niet komen