Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Johan-12

Citaat van: Lore op mei 28, 2025, 13:34:17
Iemand hier schreef dat er 1 mln wordt gevraagd voor Nieling, geen idee of het klopt. Maar  Pauwels zou toch nog wel wat meer moeten opleveren. En voor Balk 600.000?

Dat zou een mooie klapper zijn voor Cambuur, als wij 3 mln in 1 seizoen binnen halen!
Zit spelersfonds er ook nog tussen? Daar bleef veel geld hangen bij transfer van Smit.

Zou mooi zijn, maar vraag mij af hoe re?el die 1 miljoen voor Nieling is. Prima speler voor ons, maar moet ook  op sommige punten nog echt beter worden

Bankzitter

Als er niet aan de vraagprijs wordt voldaan, dan hou je de spelers vast. Het is ook niet xo dat Balk of Nieling het niet naar hun zin hebben, integendeel.
Je zal wel het contract kunnen opwaarderen,
( bij Balk al gedaan, dacht ik).

Johan-12

Citaat van: Bankzitter op mei 28, 2025, 14:26:58
Als er niet aan de vraagprijs wordt voldaan, dan hou je de spelers vast. Het is ook niet xo dat Balk of Nieling het niet naar hun zin hebben, integendeel.
Je zal wel het contract kunnen opwaarderen,
( bij Balk al gedaan, dacht ik).
Balk "moet" je volgens mij verkopen. Zijn beste seizoen ooit, en nog 1 jaar contract.

janou

Citaat van: Johan-12 op mei 28, 2025, 14:19:08
Zit spelersfonds er ook nog tussen? Daar bleef veel geld hangen bij transfer van Smit.

Zou mooi zijn, maar vraag mij af hoe re?el die 1 miljoen voor Nieling is. Prima speler voor ons, maar moet ook  op sommige punten nog echt beter worden

Wij hoeven m niet te verkopen h?. Ik zou blij zijn als we het grootste gedeelte van de basis kunnen behouden. Balk mag van mij weg omdat hij denk ik niet per s? past in het spel dat Cambuur wilt spelen. Is beter in een twee spitsensysteem.

Ben vooral benieuwd naar wie er gehaald gaat worden als Pauwels weg is, die is extreem belangrijk in ons spel met zijn dreiging. Wiebe kan dat niet, Henstra ken ik niet goed genoeg, maar krijgt niet voor niets zo weinig minuten.

Voor wat betreft meedoen om promotie gaat denk ik voorin de crux liggen. Indien Pauwels weg gaat moeten er 3 basisspelers gehaald worden voor de aanval. En wil je ook nog goede back-up hebben eigenlijk..

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op mei 28, 2025, 12:09:40
Schouten of Te wierik, van Nieff , Schuurman, Partychek
schuurman is zeker een aanwinst en van Nieff weet ik niet waar hij momenteel speelt.
Uneken spits van jong psv zie ik wel zitten.
Die oud spits (weet zijn naam niet meer)van AZ heeft vorig seizoen niet gespeeld door een zware blessure laat hem mee doen in de voorbereiding kun je zien wat hij nog kan.

Noordcambuur

Citaat van: Lore op mei 28, 2025, 13:34:17
Iemand hier schreef dat er 1 mln wordt gevraagd voor Nieling, geen idee of het klopt. Maar  Pauwels zou toch nog wel wat meer moeten opleveren. En voor Balk 600.000?

Dat zou een mooie klapper zijn voor Cambuur, als wij 3 mln in 1 seizoen binnen halen!
balk levert geen 600.000 meer op je moet blij zijn met de helft.

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op mei 28, 2025, 14:56:31
schuurman is zeker een aanwinst en van Nieff weet ik niet waar hij momenteel speelt.
Uneken spits van jong psv zie ik wel zitten.
Die oud spits (weet zijn naam niet meer)van AZ heeft vorig seizoen niet gespeeld door een zware blessure laat hem mee doen in de voorbereiding kun je zien wat hij nog kan.

Ferdy Druijf  8)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Andy King

Citaat van: Noordcambuur op mei 28, 2025, 15:00:41
balk levert geen 600.000 meer op je moet blij zijn met de helft.

Dan zou ik het niet doen. Mooi bij Cambuur blijven dan.

Bankzitter

Bij Smit werd ook geroepen dat ze nooit de vraagprijs zouden betalen. Stevig inzetten.

NRG

Citaat van: Lore op mei 28, 2025, 13:26:23
- En Balk gaat weg.
- Spelersbudget blijft gelijk of daalt ligt
- Bij verkoop kan een deel hier van naar spelers


Een dalend spelersbudget zou ik wel heel teleurstellend vinden. Zeker met seizoenskaart prijzen die al op eredivisie niveau zitten. Het nieuwe stadion zou een stap vooruit moeten zijn, maar lijkt dan nu al de welbekende molensteen te worden.

sunderland

Citaat van: Johan-12 op mei 28, 2025, 14:19:08
Zit spelersfonds er ook nog tussen? Daar bleef veel geld hangen bij transfer van Smit.

Zou mooi zijn, maar vraag mij af hoe re?el die 1 miljoen voor Nieling is. Prima speler voor ons, maar moet ook  op sommige punten nog echt beter worden
calimero ! Wij zijn veel te bescheiden. Zelf een club als Helmond beurt 1.1 miljoen voor Kaars.

sunderland

Citaat van: NRG op mei 28, 2025, 16:06:47

Een dalend spelersbudget zou ik wel heel teleurstellend vinden. Zeker met seizoenskaart prijzen die al op eredivisie niveau zitten. Het nieuwe stadion zou een stap vooruit moeten zijn, maar lijkt dan nu al de welbekende molensteen te worden.
ze/we weten het zelf nog niet. Weet wel dat Kooi iets aan het doen is en dan wel met meerdere sponsors. Ze zullen denk ik voor een spits wel ver willen gaan.

Johan-12

Citaat van: sunderland op mei 28, 2025, 16:16:55
ze/we weten het zelf nog niet. Weet wel dat Kooi iets aan het doen is en dan wel met meerdere sponsors. Ze zullen denk ik voor een spits wel ver willen gaan.
Misschien wat minder spelers, en meer speeltijd voor Cambuur O21 is misschien prima oplossing.

Johan-12

Citaat van: sunderland op mei 28, 2025, 16:13:20
calimero ! Wij zijn veel te bescheiden. Zelf een club als Helmond beurt 1.1 miljoen voor Kaars.
Goliath!  ;)......Kaars is aanvaller, dat brengt gewoon meer op. Eerdhuijzen gaat volgens mij voor 1,2 miljoen van Sparta naar FC Utrecht. Dat zegt wel iets denk ik. Maar je moet ze ook niet weggeven natuurlijk

mark1989

De waarde van Pauwels ligt zeker tussen de 1 en 1,5 mio. Vanwege zijn leeftijd, positie en omdat hij in Jong Belgie speelt. Voor veel clubs is dat een vrij laag bedrag. De kans dat deze speler doorgroeit naar een transferwaarde van +5mio + is best groot. Duitsland, italie zouden prima competities zijn. Een Nederlandse club zal het niet willen betalen. Die zijn altijd erg krenterig als het gaat om het halen van spelers uit eigen land. Ze betalen wel miljoenen voor onbekende buitenlanders, maar in eigen land mag het allemaal niks kosten. Heb ook het idee dat de clubs elkaar niks gunnen. Utrecht wil altijd voor een dubbeltje eerste rang zitten. Spelers van KKD clubs zijn volgens hen niks waard.