Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Citaat van: SaVaGe op februari 05, 2024, 14:17:53
Ken m (uiteraard) niet.

Jonge gozer, zal wel weer rustig gebracht worden en moet 158 wedstrijden wennen.. al met al zitten we nog opgescheept met Tol en Drankorgel vd Meer.
Beetje normaal doen is ook een optie hier hoor!!!

SaVaGe

Ben benieuwd. Hopelijk kan Sylla ook spelen woensdag, bedoel die liggen ook al uit de Africa cup. Kan polletje weer mooi banken.

SaVaGe

#50342
Citaat van: Specuveter op februari 05, 2024, 14:23:56
Beetje normaal doen is ook een optie hier hoor!!!

MAND.

anderszchristian

Citaat van: oost op februari 05, 2024, 14:21:30
Lijkt mij niet heeft dit seizoen alles gespeeld en dat al bijna 2 jaar op rij. Op papier lijkt mij dit echt een versterking |:)  met hij en wormgoor erbij is hopelijk het lek achterin gedicht.
Ik verwacht voor april niets van Wormgoor. Die beste jongen heeft al 2 maanden geen wedstrijd meer gespeeld.

sunderland

Beetje negatief toontje hier weer?
Blij met de nieuwe aanwinst. Nu hebben we weer meer opties. Het is wel duidelijk wie er straks gaan spelen

Specuveter


michello

Lastig te beoordelen, maar z?n statistieken zijn niet onaardig. Ben benieuwd! Volgens mij zit er wel een goede kop op. Mentaliteit hebben die Noren meestal wel.

anderszchristian

Citaat van: michello op februari 05, 2024, 14:49:26
Lastig te beoordelen, maar z?n statistieken zijn niet onaardig. Ben benieuwd! Volgens mij zit er wel een goede kop op. Mentaliteit hebben die Noren meestal wel.
Spreekt voor het eind van de maand al vloeiend Liwadders denk ik  :proost

Leovardia

Citaat van: anderszchristian op februari 05, 2024, 14:35:04
Ik verwacht voor april niets van Wormgoor. Die beste jongen heeft al 2 maanden geen wedstrijd meer gespeeld.

Wormgoor zelf het vrijdag seit gewoan te kenne speulen.
Kent skele juh.

poelie-lwd

Citaat van: anderszchristian op februari 05, 2024, 14:54:30
Spreekt voor het eind van de maand al vloeiend Liwadders denk ik  :proost

Liwadders en Noors lijkt veel op elkaar. Ik spreek vloeiend Noors na 4 bier.

On topic: mantsje heeft wel aanvalsdrang. Prima.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

michello

#50350
Heeft wel wat weg van Bj?rn Meijer. Wat ik aan beelden kan vinden ook best wel aanvallend, maar heeft ook op het middenveld gespeeld.

Bankzitter

Het zou mooi zijn als hij inderdaad een beetje snelheid en aardige voorzet heeft.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

FrancoLWD

Jamiro Monteiro is transfervrij, wie haalt 'm even op?

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op februari 05, 2024, 14:59:39
Liwadders en Noors lijkt veel op elkaar. Ik spreek vloeiend Noors na 4 bier.

On topic: mantsje heeft wel aanvalsdrang. Prima.
oek zonder 4 bier