Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

J.v.G.

Citaat van: anderszchristian op augustus 31, 2022, 10:10:08
Ik hoor nu meerdere geluiden dat Sahraoui en Geubbels niet komen. Voor eerstgenoemde wil V?lerenga 2 miljoen hebben en Geubbels wil in Frankrijk actief blijven. Snel doorschakelen, het klokje tikt!
dan zal het op 1,7 of 1,8 miljoen uitkomen, BvdB keek niet op een tonnetje ;)

SCC

Citaat van: J.v.G. op augustus 31, 2022, 09:49:29
In de Zweeds/Noorse hoek en heeft al bij een Nederlandse topclub gespeeld. ;) :koffie
Tobias Sana haha, vergane glorie.
Al was Dani?l de Ridder in zijn nadagen bij ons wel echt sterk, in de wedstrijden dat hij speelde.

Cambuur Groningen

Citaat van: J.v.G. op augustus 31, 2022, 10:25:23
dan zal het op 1,7 of 1,8 miljoen uitkomen, BvdB keek niet op een tonnetje ;)
Denk je serieus dat er nog wel een kans op de Noor is? Of wishfull thinking?

J.v.G.

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 31, 2022, 10:26:16
Denk je serieus dat er nog wel een kans op de Noor is? Of wishfull thinking?
Logisch nadenken, 1.5 miljoen geboden, vraagprijs is 2 miljoen, het verschil delen. :thumbsup

cambuurjordi

Of bijvoorbeeld doorverkooppercentage van 10% naar 15%. 

anderszchristian

Citaat van: J.v.G. op augustus 31, 2022, 10:31:57
Logisch nadenken, 1.5 miljoen geboden, vraagprijs is 2 miljoen, het verschil delen. :thumbsup

Ik vraag me dan wel af of de manier van onderhandelen er niet voor heeft gezorgd dat de vraagprijs nu van 1.5 naar 2 is gegaan. Als een kopende partij 5 keer terug komt bij mij met het uiterste bod, dan zou ik als verkopende partij ook het onderste uit de kan willen halen en er vanuit gaan dat ze een 6e keer ook wel terug komen. Helemaal als je er niet op zit te wachten dat je sterspeler vertrekt en de transferdeadline nadert.

J.v.G.

Citaat van: anderszchristian op augustus 31, 2022, 10:38:40
Ik vraag me dan wel af of de manier van onderhandelen er niet voor heeft gezorgd dat de vraagprijs nu van 1.5 naar 2 is gegaan. Als een kopende partij 5 keer terug komt bij mij met het uiterste bod, dan zou ik als verkopende partij ook het onderste uit de kan willen halen en er vanuit gaan dat ze een 6e keer ook wel terug komen. Helemaal als je er niet op zit te wachten dat je sterspeler vertrekt en de transferdeadline nadert.
Als Utrecht 1,8 miljoen voor Mees bied dan is hij ook weg..

Peetts

Allereerst moet die speler graag zelf willen......als er meerdere clubs in hem zijn ge?nteresseerd dan heeft hij meerdere ijzers in het vuur liggen. Maar je kan met deze Noren natuurlijk ook een mooi percentage afspreken over een doorverkoop, bonussen etc etc. Maar dat zullen ze waarschijnlijk wel doen. Er zijn grenzen, maar dit lijkt mij een voetballer waar je als cambuur veel plezier aan gaat beleven, laat staan de waarde als je die verkoopt. Goede investering. Al ben / was ik ook gecharmeerd van  die middenvelder waar hier de beelden van zijn opgedoken. Maar nu dus van Kaam, ook een dikke prima, alleen zie ik dit nergens officieel.
Ik hoop vd linkerflank op die Noor.

justremco

Citaat van: J.v.G. op augustus 31, 2022, 10:42:56
Als Utrecht 1,8 miljoen voor Mees bied dan is hij ook weg..

1,8 miljoen is ruim 20% van onze begroting, dat is een flink bedrag voor 1 speler

Bankzitter

Timing kan ook ongelukkig zijn geweest? het is een talent wat net echt doorbreekt als wij beginnen te bieden. Dan word de interesse van andere clubs die hem volgen ook concreet. Het is wel vreemd dat we maar blijven proberen.

Huizen

Ben vooral benieuwd wie hem (zo vaak) heeft bekeken, en waar die (flinke) interesse vandaan komt. Oke, er is nu wat meer mogelijk, maar we gaan wel heel ver als je dit vergelijkt met andere(n).

justremco

SC Cambuur was bereid heel ver te gaan voor Osame Sahraoui, maar de vraagprijs van Valerenga IF (rond de 2,5 miljoen) maakt de transfer onmogelijk. De club uit Leeuwarden blijft zoeken naar aanvallende versterking en heeft nog een uur of dertien tot het sluiten van de markt.

Reon Boeringa op Twitter

AL

En die van Monaco gaat ook niet door lees ik.
Nou Joosten kom er maar in :_schater

Sakas

Voor Willem Geubbels lijkt het mij ook een probleem dat hij wil wachten en dat de transfermarkt in Frankrijk een dag langer open is dan in Nederland.

Die kan je inderdaad wel afschrijven dan.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Bernardo

Zoals verwacht. Nu kijken of ze een paniekaankoop doen of afwachten.