Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op augustus 24, 2024, 09:11:56
Mocht Diemers niet lukken zou ik toch eens aan Maulun denken.
Die mag weg bij Volendam
We kunnen wel wat creativiteit gebruiken.
hou een keer op met die geblesseerde spelers en niet fitte spelers  :_schater

Oud Cambuur

Citaat van: Specuveter op augustus 24, 2024, 09:11:56
Mocht Diemers niet lukken zou ik toch eens aan Maulun denken.
Die mag weg bij Volendam
We kunnen wel wat creativiteit gebruiken.

Nooit meer aan beginnen is van glas is meer geblesseerd dan hij fit is.

wiekie1969

Dat VVCS team. Zit daar niet wat tussen????

wiekie1969

Citaat van: sunderland op augustus 24, 2024, 09:12:18
ik ook en Pauwels want die kan echt wel voetballen zocht paar x naar binnen voor een combinatie maar dat snapte Smit niet

Pauwels valt mij tot nu toe tegen. Veel te flegmatiek en contant dezelfde passeer beweging. Kapt de bal steeds terug. Voorzetten ook heel matig.

NRG

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 24, 2024, 09:34:23
Nooit meer aan beginnen is van glas is meer geblesseerd dan hij fit is.

Aan de andere kant. Hij kan wel voetballen. Als je hem voor weinig kan halen..

Noordcambuur

Citaat van: wiekie1969 op augustus 24, 2024, 10:09:17
Dat VVCS team. Zit daar niet wat tussen????
spelers die nu geen club hebben zijn geen toppers Wiekie  :y

Noordcambuur

Citaat van: NRG op augustus 24, 2024, 10:17:51
Aan de andere kant. Hij kan wel voetballen. Als je hem voor weinig kan halen..
spelers vragen nog wel wat hoor.

Mattias

Citaat van: oost op augustus 23, 2024, 22:37:33
Nieling dikke prima, pauwels leuk talentje
Kieftenbelt brengt rust.
Voor de rest is het afwachten
Nieling is geblesseerd en heeft niet gespeeld, welke wedstrijd heb je gekeken

Bristol City

Citaat van: sunderland op augustus 24, 2024, 09:12:18
ik ook en Pauwels want die kan echt wel voetballen zocht paar x naar binnen voor een combinatie maar dat snapte Smit niet

Pauwels is ook een dikke prutser.

oost

Citaat van: Mattias op augustus 24, 2024, 10:49:03
  Nieling is geblesseerd en heeft niet gespeeld, welke wedstrijd heb je gekeken

Ik heb het over de spelers die tot nu toe zijn aangetrokken. Niet specifiek over het duel van gisteren

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Mattias op augustus 24, 2024, 10:49:03
  Nieling is geblesseerd en heeft niet gespeeld, welke wedstrijd heb je gekeken

:_schater
Henk, held, bedankt

KlinkHamer

Er is geen azijn meer te koop in Leeuwarden.
Wat een ellende, niemand kan er meer wat van.
Iedereen moet eruit, met pek en veren de stad uitgejaagd.

Ik schreef op 10 augustus, 14 dagen geleden:
Hoopvol begin.
Was niet altijd goed maar staat al veel beter dan vorig jaar.
Zit meer voetbal in.

Vind ik nog steeds.



oost

Citaat van: KlinkHamer op augustus 24, 2024, 20:30:08
Er is geen azijn meer te koop in Leeuwarden.
Wat een ellende, niemand kan er meer wat van.
Iedereen moet eruit, met pek en veren de stad uitgejaagd.

Ik schreef op 10 augustus, 14 dagen geleden:
Hoopvol begin.
Was niet altijd goed maar staat al veel beter dan vorig jaar.
Zit meer voetbal in.

Vind ik nog steeds.

Ik denk dat je gelijk hebt zeker achterin zie je dat het wel beter geworden is. Als er wat bij komt kan het nog een leuk seizoen worden. Als dit het is tsja dan is PO echt een uitdaging

AL

Citaat van: KlinkHamer op augustus 24, 2024, 20:30:08
Er is geen azijn meer te koop in Leeuwarden.
Wat een ellende, niemand kan er meer wat van.
Iedereen moet eruit, met pek en veren de stad uitgejaagd.

Ik schreef op 10 augustus, 14 dagen geleden:
Hoopvol begin.
Was niet altijd goed maar staat al veel beter dan vorig jaar.
Zit meer voetbal in.

Vind ik nog steeds.

Verdedigend is het beter geworden. Aanvallend middenveld en aanval is minder geworden.
Per saldo minder scorend vermogen en als het zo blijft wordt linkerrijtje bijna onmogelijk denk ik.

Galdiano

Citaat van: AL op augustus 24, 2024, 20:44:28
Verdedigend is het beter geworden. Aanvallend middenveld en aanval is minder geworden.
Per saldo minder scorend vermogen en als het zo blijft wordt linkerrijtje bijna onmogelijk denk ik.

En hoe kan dat? Voorin weinig veranderd toch? ??n conclussie. Uldrikis wordt gemist. #TeamUldrikis  _O_
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets