Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

denistel

ik bedoel er maar mee aan te geven dat onze huidige selectie veel sterker
en breder is dan die van de meeste jl teams en je je af moet vragen of je
wel wat moet kopen/huren of dat he deze groep tot het uiterste moet dwingen.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: denistel op december 24, 2016, 17:54:12
ik bedoel er maar mee aan te geven dat onze huidige selectie veel sterker
en breder is dan die van de meeste jl teams en je je af moet vragen of je
wel wat moet kopen/huren of dat he deze groep tot het uiterste moet dwingen.

uit heb je nog oa Volendam-de Graafschap-Almere-Jong PSV -Jong Ajax -NAC
dat zijn wedstrijden waarin je er wel moet staan anders kom je niet meer in
de top 5.

je moet altijd weer voor uit kijken en door selecteren richting komend seizoen en
dan moet je niet van 24 spelers weer 10 middenvelders hebben bijvoorbeeld.

Zei ene denistel.... :? :? :?


Ik ga voor vooruitkijken en doorselecteren , altijd proberen spelers weg te doen die je waarschijnlijk niet meer nodig bent,
cq spelers die tegenvallen. Als je inkoopt moet het wel financieel kunnen natuurlijk, zon Boere gaat veel kosten natuurlijk
informeren bij jong psv voor Lammers of bij mvv voor verheyd een optie? sven braken almere?
Maar zo wat namen..

hobbes


V-man

Het lijstje even bekeken en dan kom ik toch bij Fernandez uit (vergeef hem maar die domme uitspraak over SCC: "de laatste club waar hij wilde spelen". Het is per slot van rekening KERSTMIS). Hem even met de neus op de feiten drukken dat dit de mooiste club van het Noorden is met de beste/ trouwste supporters etc.. Bovendien hebben we hem lekker uitgefloten hier terwijl hij verloor met Zwolle. Dat kan iemand louteren :proost

denistel

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 24, 2016, 19:52:05
uit heb je nog oa Volendam-de Graafschap-Almere-Jong PSV -Jong Ajax -NAC
dat zijn wedstrijden waarin je er wel moet staan anders kom je niet meer in
de top 5.

je moet altijd weer voor uit kijken en door selecteren richting komend seizoen en
dan moet je niet van 24 spelers weer 10 middenvelders hebben bijvoorbeeld.

Zei ene denistel.... :? :? :?


Ik ga voor vooruitkijken en doorselecteren , altijd proberen spelers weg te doen die je waarschijnlijk niet meer nodig bent,
cq spelers die tegenvallen. Als je inkoopt moet het wel financieel kunnen natuurlijk, zon Boere gaat veel kosten natuurlijk
informeren bij jong psv voor Lammers of bij mvv voor verheyd een optie? sven braken almere?
Maar zo wat namen..

ik ben het wel met je eens hoor maar er zijn er bij die nu niet spelen ook nog wel een
paar waar je wel mee verder kan.

psv heeft al aangegeven lammers niet kwijt te willen.

als het kan 1 of 2 man halen in de winterstop maar vooral richting
komend seizoen zien dat je alle plaatsen dubbel beet hebt en nogmaals
niet van je 24 spelers 10 middenvelders,

hobbes

Citaat van: V-man op december 25, 2016, 16:54:42
Het lijstje even bekeken en dan kom ik toch bij Fernandez uit (vergeef hem maar die domme uitspraak over SCC: "de laatste club waar hij wilde spelen". Het is per slot van rekening KERSTMIS). Hem even met de neus op de feiten drukken dat dit de mooiste club van het Noorden is met de beste/ trouwste supporters etc.. Bovendien hebben we hem lekker uitgefloten hier terwijl hij verloor met Zwolle. Dat kan iemand louteren :proost

En als hij hier zijn carrière afsluit dan klopt het ook nog ;)

V-man

Jahahahahahaha zo had ik het nog niet bekeken! Natuurlijk: Bij Cambuur wil hij zijn cariere afsluiten!! Haha lollig!

Gasgeve

NAC Breda en Manchester City zijn tevreden over de samenwerking, maar de voetballers die gehuurd worden van de Engelse club 'functioneren niet'. Bovendien valt het beide clubs tegen dat diverse spelers niet naar NAC willen komen, omdat de club niet op het hoogste niveau speelt.

Was veel kritiek op vd Vegt dat hij niemand van City erbij heeft genomen. Achteraf toch een goede beslissing om niet te gaan voor deze 'C-garnituur' huurlingen

PePe

Citaat van: Gasgeve op december 29, 2016, 00:20:54
NAC Breda en Manchester City zijn tevreden over de samenwerking, maar de voetballers die gehuurd worden van de Engelse club 'functioneren niet'. Bovendien valt het beide clubs tegen dat diverse spelers niet naar NAC willen komen, omdat de club niet op het hoogste niveau speelt.

Was veel kritiek op vd Vegt dat hij niemand van City erbij heeft genomen. Achteraf toch een goede beslissing om niet te gaan voor deze 'C-garnituur' huurlingen

Onze club speelt toch ook niet op het hoogste niveau?

Bankzitter

We zijn toch mooi een van de trendsetters geweest van het huren van Engelse jeugdspelers. Nu lopen die jongens van City bij een stuk of vijf clubs (PSV, GAE, Twente , DKV , NAC) en is het maar de vraag of je een speler met meerwaarde krijgt. Dus weer wat nieuws verzinnen om met weinig centen toch een verschil te maken, dat is vd Belt wel toevertrouwd. Het belofteteam lijkt een leuke kweekvijver met talent, een huurling zonder meerwaarde zou die spelers nu ook alleen maar in de weg staan.

okkele

Gaan we nu echt VD vegt een veer in z'n reet steken?
Beetje teveel kerstsfeer hier.
:gelekaart
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Vlampiep

Citaat van: okkele op december 29, 2016, 11:54:09
Gaan we nu echt VD vegt een veer in z'n reet steken?
Beetje teveel kerstsfeer hier.
:gelekaart
Was net zo blij dat ik die kale uit mijn systeem had gekregen.

speculeter

Er zal dus wel geen nieuwe speler meegaan naar Spanje.

Hendrikscc

Ik weet niet hoe het er met de groep voor staat op dit moment, maar als nu iedereen op Kip na weer hersteld is, hoeft er van mij niet perse een speler bij. We hebben nu een selectie van 24 spelers en ook nog een stuk of wat beloftenspelers die ook regelmatig bij de wedstrijdselectie zitten.
Ik zou Kip ook weer terug naar Engeland laten gaan of ze moeten er op rekenen dat hij tijdens de play-offs gaat knallen.
Ik heb wel vertrouwen in deze selectie, ik denk dat iedereen zijn plek nu wel kent in het team |:)

sunderland

Citaat van: Gasgeve op december 29, 2016, 00:20:54
NAC Breda en Manchester City zijn tevreden over de samenwerking, maar de voetballers die gehuurd worden van de Engelse club 'functioneren niet'. Bovendien valt het beide clubs tegen dat diverse spelers niet naar NAC willen komen, omdat de club niet op het hoogste niveau speelt.

Was veel kritiek op vd Vegt dat hij niemand van City erbij heeft genomen. Achteraf toch een goede beslissing om niet te gaan voor deze 'C-garnituur' huurlingen
oh ja , die voorhoede van Twente dan. Met zo, n voorhoede hadden wij nooit gedegradeerd en wie denk je wie die contacten heeft gelegd .