Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong PSV - Cambuur maandag 04/03/2024 - 20:00 uur

Gestart door Huizen, februari 28, 2024, 12:02:30

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op maart 03, 2024, 12:21:13
Die wou niet blijven...
wat een onzin. Hij wou blijven maar vooral niet onder die nietsnut.

Galdiano

Citaat van: SCC op maart 03, 2024, 12:07:57
En tegen een jong ploeg hoeven we juist niet direct qua fysiek vermogen ons te wapenen.

Meen je dit?

Volgens mij tegen Jong ploegen moet je juist fysiek worden? Vanaf minuut 1 moet duidelijk zijn dat ze niks gaan halen. Daarna kun je langzaam aan goed voetbal gaan denken. Van Mullem dus prima keus.
Van Kaam laat al weken/maanden niets zien.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: sunderland op maart 03, 2024, 21:32:23
wat een onzin. Hij wou blijven maar vooral niet onder die nietsnut.

Paulissen wou niet blijven.
Heeft altijd gezegd naar het buitenland te willen.
Wellicht dat Ultee het heeft versterkt, maar ook met Henk was hij vertrokken.

Breij bewandeld dezelfde weg en zal ook nast Azi? gaan. Let maar op.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Andy King

Citaat van: SCC op maart 03, 2024, 12:07:57
Van Kaam dan nog niet fit genoeg?
Want met van Mullem lever je aanzienlijk in qua creativiteit en voetballend vermogen.
En tegen een jong ploeg hoeven we juist niet direct qua fysiek vermogen ons te wapenen.

Van Kaam laat zijn man steeds lopen. Heb je verdedigend dus niet zoveel aan. Ik snap de keuze van Henk wel.

Bankzitter

Het is al mooi dat spelers 4/5 jaar hier blijven.
Met Henk en een nieuw stadion  toch maar eens met Breij en Uldrikis kijken of we die kunnen houden.

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op maart 04, 2024, 10:13:20
Het is al mooi dat spelers 4/5 jaar hier blijven.
Met Henk en een nieuw stadion  toch maar eens met Breij en Uldrikis kijken of we die kunnen houden.
Hopelijk dat er spoedig vanuit de club en  sponsoren het zelfde geluid gaat komen, want het zijn wel de spelers die ook een hoger niveau aan kunnen.

SCC

Citaat van: Galdiano op maart 04, 2024, 08:16:29
Meen je dit?

Volgens mij tegen Jong ploegen moet je juist fysiek worden? Vanaf minuut 1 moet duidelijk zijn dat ze niks gaan halen. Daarna kun je langzaam aan goed voetbal gaan denken. Van Mullem dus prima keus.
Van Kaam laat al weken/maanden niets zien.
Ja, dat meen ik. Ik begrijp jou beredenering overigens ook goed. Maar ik doel hiermee meer op: die gastjes willen voetballen, dan kun je de hele wedstrijd afbreken (fysiek), maar er ook juist een voetballer tegenover zetten (van Kaam). Want dan ga je meer uit van eigen kracht (voetballen ipv tegenhouden).
Tegen NEC, waarbij je vooraf wist weinig aan voetballen toe te komen, snap ik dat je van Mullem tegenover Cherry zet. Maar tegen een jong ploeg, mag je als Cambuur zijnde er toch vanuit gaan dat je van eigen kracht uit gaat?

denistel

Citaat van: SCC op maart 04, 2024, 11:59:45
Ja, dat meen ik. Ik begrijp jou beredenering overigens ook goed. Maar ik doel hiermee meer op: die gastjes willen voetballen, dan kun je de hele wedstrijd afbreken (fysiek), maar er ook juist een voetballer tegenover zetten (van Kaam). Want dan ga je meer uit van eigen kracht (voetballen ipv tegenhouden).
Tegen NEC, waarbij je vooraf wist weinig aan voetballen toe te komen, snap ik dat je van Mullem tegenover Cherry zet. Maar tegen een jong ploeg, mag je als Cambuur zijnde er toch vanuit gaan dat je van eigen kracht uit gaat?

die knaapjes zijn sneller en handiger dan wij dus je kunt wel voor uit spelen maar
dan wordt je weg getikt zoals steeds tegen die jong ploegen.
dus als je druk geeft moet je dat met zijn allen doen en ricico,s nemen of
wat verdedigender en daar maar zien wat die lui daar mee kunnen.

zijn 3 a 4 man van de 1e selectie als ze die in zetten oa land en sambo dan
krijgen we het gewoon super zwaar

Mike SCC

Hoop vooral dat ze die Tygo Land kort houden want die speelde hier met alle gemak ons middenveld overhoop.

sunderland

Citaat van: Galdiano op maart 04, 2024, 08:20:00
Paulissen wou niet blijven.
Heeft altijd gezegd naar het buitenland te willen.
Wellicht dat Ultee het heeft versterkt, maar ook met Henk was hij vertrokken.

Breij bewandeld dezelfde weg en zal ook nast Azi? gaan. Let maar op.
dan weet jij meer dan Paulissen zelf. Hij zei dit zelf tegen mij.

Bens




michello

Er zal hier wel een livestream gedropt worden  :proost

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!