Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

NAC - SC Cambuur maandag 19-02-2024 om 20.00 uur

Gestart door Grijskijkert, februari 17, 2024, 14:27:10

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Poetser op februari 20, 2024, 18:03:13
Zat in het thuisvak.. wat een negativisme daar..  :_schater

En we hebben het wel eens over onze sfeer.. maar dat is bij NAC oek dramatisch zeg.
tegen Eindhoven stonden ze 2-0 en wisselde de trainer door 2 verdedigers in te brengen en werd het 2-2 . Had wel vernomen dat iedereen woest was op de tribune. Dacht dat ze een top trainer hadden maar na het afketsen van Fenerbache is dat compleet weg

sunderland

Citaat van: Sakas op februari 20, 2024, 20:42:45
Kan ook tactische wissel zijn ivm NEC, volgens mij werden De Jong en Breij ook gewisseld voor wat rust, Vrijdag weer en dinsdag Beker.
Zou mij niet verbazen als er komende vrijdag weer van dit soort wissels komen om iedereen zo fit mogelijk te krijgen voor dinsdag.
dacht dat er misschien ook iets met Smit zou zijn omdat ook maandag pas bekend werd dat Tol vrijdag werd gewisseld omdat ie had gekotst. Tactisch was het idd een prima wissel achteraf

SCC

Ik had begrepen dat Milan Smit niet helemaal fris (griep) was en om die reden niet langer kon.
Je kan hem overigens nooit bespeuren op weinig inzet. Hij blijft, ook verdedigend, altijd volle bak geven.

Specuveter

Citaat van: SCC op februari 21, 2024, 10:00:01
Ik had begrepen dat Milan Smit niet helemaal fris (griep) was en om die reden niet langer kon.
Je kan hem overigens nooit bespeuren op weinig inzet. Hij blijft, ook verdedigend, altijd volle bak geven.
is toch wel het minste wat je van een profvoetballer mag verwachten??

papier

Citaat van: Specuveter op februari 21, 2024, 10:15:28
is toch wel het minste wat je van een profvoetballer mag verwachten??

Zijn er toch zat die het niet doen. Smit laat in mijn ogen hiermee zien dat hij ook hard werkt om beter te worden. En dat zien we ook wel terug. Ondanks dat hij meestal op de buiten moet staan zie je hem langzaam beter worden, slimmer worden maar altijd hard werken. Hij ontwikkelt zich prima.

sunderland

Citaat van: SCC op februari 21, 2024, 10:00:01
Ik had begrepen dat Milan Smit niet helemaal fris (griep) was en om die reden niet langer kon.
Je kan hem overigens nooit bespeuren op weinig inzet. Hij blijft, ook verdedigend, altijd volle bak geven.
idd hij faalt nooit wb teambelang en inzet. Volgens mij soms weleens teveel inzet

Mulattieri

Citaat van: sunderland op februari 20, 2024, 23:19:30
dacht dat er misschien ook iets met Smit zou zijn omdat ook maandag pas bekend werd dat Tol vrijdag werd gewisseld omdat ie had gekotst. Tactisch was het idd een prima wissel achteraf

Tol werd pas na de wedstrijd ziek. Hij speelde maandag niet vanaf de aftrap omdat hij een wedstrijdtraining miste (zaterdag).

De wissel op die vrijdag was dus tactisch, maar waarschijnlijk op emotie gebaseerd. Raar dat in de media werd gezegd dat Tol al ziek was tijdens de pot; dat is dus onwaar.