Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur-VVV

Gestart door nee,wel?, februari 08, 2024, 00:00:44

Vorige topic - Volgende topic

papier


Bankzitter

Die lui hebben zelf 1 kans gecree?erd, die gaat er in en dan nog 1 kadootje.
Echt onnodig , deze ruststand.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Misschien wel beste kwartier dat ik gezien heb, 2x met de ogen knipperen en het is gelijk. Het hele seizoen in 1 helft
Henk, held, bedankt

michello

Even het gas erop de tweede helft, dan winnen we gewoon. En de juiste wissels brengen.
Hoe we die goals weer weggeven  :_schater

wiekie1969

Begonnen echt fantastisch. Tegengoals ontstaan doordat je de beuk er niet ingooit. Totaal onnodige 2-2. Ongelooflijk. 

wiekie1969

Die keeper pakt oek nooit een belangrijke bal. Dat wut nou echt wel eens een keer tijd.

anderszchristian

Vito voor Smand en Balk voor van Mullem. Breij weer op het middenveld dan pakken we ze tweede helft

CambuurArnhem

Zonde. Benieuwd naar de wissels.

wiekie1969

Waarom nou die wissels in de 55e minuut. Doe dat dan gelijk in de rust. Ik snap dit echt niet.

papier

Weer een walgelijke tweede helft. Ik zie ons hier geen overwinning pakken.

wiekie1969

Balk. 10 keer geel. Lachwekkend.

anderszchristian

Citaat van: wiekie1969 op februari 10, 2024, 17:41:57
Waarom nou die wissels in de 55e minuut. Doe dat dan gelijk in de rust. Ik snap dit echt niet.
Ik zie daar de logica ook niet van in

Zuid1991

Iemand nog eens over onze keeper? GODVERDOMME

papier

Citaat van: Zuid1991 op februari 10, 2024, 18:21:53
Iemand nog eens over onze keeper? GODVERDOMME

Eens dat die eruit mag. Al is die reiziger mogelijk nog slechter. Doe Minnema maar

michello

W?t een gatenkaas. Was een ren je rot tweede helft. Op naar de loting vanavond.