Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Agust?n Anello

Gestart door Noordcambuur, januari 26, 2024, 12:42:26

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Harry L. op februari 16, 2024, 22:16:37
Kan echt werkelijk helemaal niets, dan kun je beter een jeugdspeler opstellen.
waarom doet Henk dat dan niet?

PePe

Citaat van: Noordcambuur op februari 16, 2024, 22:37:05
waarom doet Henk dat dan niet?

De jeugd was zo slecht niet eens.

De Gast

Deze jongen halen druist weer compleet in tegen wat er is gezegd dat een versterking halen ook echt versterking moe zijn.

Grijskijkert

Hij kan echt wel voetballen, maar heeft schijnbaar meer tijd nodig...
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Citaat van: Grijskijkert op februari 17, 2024, 08:55:44
Hij kan echt wel voetballen, maar heeft schijnbaar meer tijd nodig...

Is niet beter dan onze jeugd dus geen versterking.
Zelfde geldt alle andere gehaalde spelers op Gabi na.
Het technisch beleid is gewoon om te janken.

Grijskijkert

Citaat van: AL op februari 17, 2024, 10:40:08
Is niet beter dan onze jeugd dus geen versterking.
Zelfde geldt alle andere gehaalde spelers op Gabi na.
Het technisch beleid is gewoon om te janken.
Hoeveel trainingen zie je? Heb je gezien hoe slecht Kooistra in viel die was gister slechter dan Anello en op de trainingen is dat ook zo.... Maar wat zou jij anders doen qua technisch beleid?
IN HENK WE TRUST!!!

Trainert!

Citaat van: Grijskijkert op februari 17, 2024, 11:00:38
Hoeveel trainingen zie je? Heb je gezien hoe slecht Kooistra in viel die was gister slechter dan Anello en op de trainingen is dat ook zo.... Maar wat zou jij anders doen qua technisch beleid?

Niet altijd voor de goedkope kansjes gaan. Dan maar geen spelers aantrekken en met eigen jeugd spelen.

Waar ik wel benieuwd naar ben is wie Anello binnen Cambuur ooit heeft zien spelen en besluit om zo?n speler te halen.
Wat mij betreft stappen we ook af van spelers een half jaar huren. Je hebt er niks aan

oost

Citaat van: Trainert! op februari 17, 2024, 11:04:34
Niet altijd voor de goedkope kansjes gaan. Dan maar geen spelers aantrekken en met eigen jeugd spelen.

Waar ik wel benieuwd naar ben is wie Anello binnen Cambuur ooit heeft zien spelen en besluit om zo?n speler te halen.
Wat mij betreft stappen we ook af van spelers een half jaar huren. Je hebt er niks aan

Laaste 2 jaar is dat echt slecht uitgepakt
Alleen Foor deed het goed

Grijskijkert

Citaat van: Trainert! op februari 17, 2024, 11:04:34

Hoe vaak heb jij hem zien spelen om tot deze conclusie te komen? Brandt jij je spelers ook zo af als kelderklasse trainer?
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Citaat van: Grijskijkert op februari 17, 2024, 11:00:38

Trainingen kom ik niet meer. Verspilde energie en bovendien werk ik dan ook haha.
Anello heeft in ieder geval geen balaanname en maakt op dit moment een slechte indruk.
Als je een speler huurt moet deze direct wat toevoegen.
Waarom een 35 jarige speler aantrekken die in de zomer weer weg is en niet beter is dan het huidige centrum?
Ja ik vind dat slecht technisch beleid.
En de spelopvatting met alleen maar de lange bal zou hier verboden moeten worden!

Grijskijkert

Citaat van: AL op februari 17, 2024, 11:42:00
Trainingen kom ik niet meer. Verspilde energie en bovendien werk ik dan ook haha.
Anello heeft in ieder geval geen balaanname en maakt op dit moment een slechte indruk.
Als je een speler huurt moet deze direct wat toevoegen.
Waarom een 35 jarige speler aantrekken die in de zomer weer weg is en niet beter is dan het huidige centrum?
Ja ik vind dat slecht technisch beleid.
En de spelopvatting met alleen maar de lange bal zou hier verboden moeten worden!
Dat is op de training niet te zien daar zijn de aannames meer dan prima(kon je tegen willem2 ook wel zien). Maar je denkt dus zonder geld spelers te halen die er gelijk staan?
Die 35 jarige is gehaald voor ervaring die hij mee brengt en ook dat zie je op trainingen terug. En heeft daarnaast een optie voor nog een jaar..
Maar spelers afbranden op de paar minuten die ze spelen is normaal hier gelukkig zie ik andere dingen :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

michello

Anello heeft juist w?l een goede balaaname. Vind zijn voortzetting behoorlijk ondermaats en doet soms vreemde dingen. Ik zou hem nu vooral blijven gebruiken als invaller en Breij en Balk op de vleugels zetten.

De Gast

En wie in de spits dan?

Breij moet imo altijd op de midden. Buiten is nooit succesvol geweest. Die jongen is te belangrijk om daar te missen.

sunderland

Citaat van: De Gast op februari 17, 2024, 12:01:16
En wie in de spits dan?

Breij moet imo altijd op de midden. Buiten is nooit succesvol geweest. Die jongen is te belangrijk om daar te missen.
eens hoor. Breij moet op het middenveld en de matige van Mullem ernaast. Ben het wel eens dat Anello een hele goede balaanname heeft maar zijn voortzetting dan weer matig is. Breij op het middenveld. Henk moet ook daar ophouden te schuiven. Gewoon de besten op hun eigen positie en dan nog 3 aanvullen die geen vaste waarde zijn en dat deed ie in het begin ook steeds. Tis mij een raadsel waarom dat ie dat nu niet doet

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: De Gast op februari 17, 2024, 12:01:16
En wie in de spits dan?

Uldrikis, want die laat het hele team beter spelen :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021