Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - FC Groningen zondag 29-10-23 12.15 uur

Gestart door Grijskijkert, oktober 23, 2023, 13:26:23

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: fred op oktober 29, 2023, 12:56:06
Als je op tv al iemand hoort schreeuwen:"Stelletsje dooien" is het wel weer erg gesteld met de sfeer

Sfeer is al lang niet meer wat het geweest is.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

wiekie1969

Citaat van: Stiens op oktober 29, 2023, 13:08:54
Er lijkt eindelijk weer een idee achter het spel te zitten. Uitvoering nog niet altijd even goed maar de 1-0 tussenstand is prima  |:)

Genoten van de felheid van Gabi de eerste helft.

Hou toch op man. Niet een fatsoenlijke aanval gezien. Je kijkt naar niks. Groningen onthutsend zwak maar we lopen alleen maar achteruit. Het is allemaal veel te lief. Suurtjes elftal hewwe.

wiekie1969

Dramatische 2e helft tot nu toe. Alle 2e ballen zijn voor Groningen. 1-1 was houdbare bal voor de keeper. Nog niet een kans gehad. Niet best.

wiekie1969


Trainert!

Lekker met Smit op de buiten spelen. Zovaak gebleken dat dit niet werkt. Waarom dan toch weer doen

wiekie1969


wiekie1969


sunderland


wiekie1969

Die Tol en Bergsma leven helemaal op. Uldrikis ook heel erg nuttig.

EdsjeSCC

Voetballend kan en moet het nog veel beter natuurlijk, maar ik ben al lang blij dat het eindelijk eens geen totale gatenkaas was. 2e helft wel een periode waarin ze te makkelijk tot schoten van tussen de 16 en 25 meter konden komen

FrancoLWD

Oersaaie kutwedstrijd maar de 3 punten blijven in Leeuwarden |:)

Eewal

Leuke puntjes. De sfeer bij cambuur is verdwenen. Wat is er aan de hand op Noord?

R058

Tol was echt top vandaag. Ijzersterk in de duels. Bij die goal was Van Kaam echt dramatisch. Nul druk op de bal. Dit middenveld kan eigenlijk ook niet. Van Mullem viel wel prima in en ik ben echt onder de indruk van Schaapman. Zo slim en heel goede techniek. Verder vond ik de hele aanval eigenlijk matig. Afstelling klopte niet en geen aansluiting bij Uldrikis. Breij eigenlijk ook weinig goed gedaan. Hoop dat daar wel verandering in komt.

fred


EdsjeSCC

Citaat van: Eewal op oktober 29, 2023, 14:47:30
Leuke puntjes. De sfeer bij cambuur is verdwenen. Wat is er aan de hand op Noord?

Is toch al 100x hier gezegd, wisselwerking met wat er op het veld gebeurt. En nauwelijks kansen en gevaar dusja