Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Matige reactie op het nieuws.

Je kan nu maar één ding doen vand er Belt, en dat is hem op non actief stellen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

SportClubCambuur

Gerald neemt zijn verantwoordelijkheid wel, let maar op. Dinsdag wordt op een nette manier Henk de Jong voor de groep gezet.

Anders krijg je woensdag alleen maar spandoeken, en spreekkoren tegen de verrader van de eeuw. Worden trainingen onprettig en krijg je boze mensen langs de kant.

Het besluit van de verrader mag geen invloed hebben op de prestaties de rest van het seizoen.

Per direct opzouten met de verrader van de eeuw

wiekie1969

Hest Gert-Jan Verbeek al belt????? |:) :thumbsup :y

DayDreamer

Citaat van: SportClubCambuur op maart 31, 2014, 15:11:36
Gerald neemt zijn verantwoordelijkheid wel, let maar op. Dinsdag wordt op een nette manier Henk de Jong voor de groep gezet.

Anders krijg je woensdag alleen maar spandoeken, en spreekkoren tegen de verrader van de eeuw. Worden trainingen onprettig en krijg je boze mensen langs de kant.

Het besluit van de verrader mag geen invloed hebben op de prestaties de rest van het seizoen.

Per direct opzouten met de verrader van de eeuw

Het is hopen dat Judas, henkie niet gaat meenemen.

SportClubCambuur

Er is een onhoudbare situatie ontstaan en de arbeidsrelatie en verhoudingen zijn verstoord. In een cruciale fase van competitie. Een grotere reden om iemand op non actief te zetten is niet.

EXIT verrader DL

zeewolde

Gerald wat wil je overmorgen:

Steun van zo'n 500 man

of alleen maar anti DL leuzen?

Kies je voor optie 1 weet je wat je vanavond nog moet doen. Denk in het belang van Cambuur! |:)

(en laat zien dat het DL zijn schuld is dat we uit nog niet hebben gewonnen :insane :devil)

wiekie1969

Haal die Gert-Jan skaap Verbeek binnen man, doe iets wat die strontboeren helemaal gek maakt!!!!!!!!!!!!!!!!!! |:)

Lore

Citaat van: wiekie1969 op maart 31, 2014, 19:07:21
Haal die Gert-Jan skaap Verbeek binnen man, doe iets wat die strontboeren helemaal gek maakt!!!!!!!!!!!!!!!!!! |:)

Alsjeblieft niet! Als je die strontboeren gek wil maken kan je beter met zijn allen stoppen met melk drinken!

michello

Gewoon Henk's contract opwaarderen tot hoofdcoach en een nieuwe Technisch Directeur erbij! Klaar ben je...

Destroyer

Citaat van: Lore op maart 31, 2014, 20:06:10
Alsjeblieft niet! Als je die strontboeren gek wil maken kan je beter met zijn allen stoppen met melk drinken!

Geen melk meer in de  :koffie niet te suupen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Doen ik al jaren niet meer

One man, one goal, Dokkum dkv vrij


Eewal

Als Gerald maar blijft. Vele malen belangrijker als Dwight. De opvolger van Dwight hebben we al lang in huis. Hoe dit nu allemaal gaat is klote, maar je hebt de poppen pas echt aan het dansen als er ook spelers die verschrikkelijke overstap zouden gaan maken...

Destroyer

Waarom zou hij op stappen  :?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Eewal

Citaat van: Destroyer op maart 31, 2014, 21:32:19
Waarom zou hij op stappen  :?

Er gingen gister wat geruchten dat AZ op zoek is naar een opvolger voor Gerbrands die naar PSV gaat. Gelukkig heb ik er vandaag verder niks meer over gehoord....

Destroyer

Denk dat onze staf vrij stabiel is, met nog grote vooruitzichten. Nee, denk niet dat hij gaat.
** Poolwinner 18/19 - 21/22